… ale także zdobycie cennego doświadczenia w obszarze planowania i realizacji kampanii reklamowych.
Konkurs jest głównym elementem programu stażowego, który stwarza możliwość wyboru własnej ścieżki rozwoju, zgodnej z indywidualnymi zainteresowaniami. W ramach trzymiesięcznego stażu możliwe będzie poznanie „od środka” wszystkich działów domu mediowego, a więc obszarów związanych z planowaniem i zakupem mediów, client service, new business oraz zarządzaniem i administracją danych.
Zobacz również
Dlaczego warto?
Staż daje możliwość zdobycia praktycznych umiejętności w realizacji wizerunkowych i efektywnościowych kampanii reklamowych, zarówno online, jak i offline. Codzienna praca w gronie certyfikowanych (m.in. status Google Partner Premier i Facebook Marketing Partners) specjalistów Media Choice to możliwość nauki pod okiem najlepszych.
– Stale otrzymujemy aplikacje od studentów, którzy chcą zdobyć doświadczenie i odbyć staż w jednym z działów naszej firmy. Pomyśleliśmy, że warto wykorzystać ten potencjał, wybrać najlepszych kandydatów i dać im możliwość dalszego rozwoju w wybranym kierunku. Ważne jest kryterium wyboru – nie na podstawie CV czy listów motywacyjnych, ale poprzez konkurs projektów, w którym studenci mogą pokazać swoją kreatywność oraz zdolność analitycznego myślenia – mówi Roksana Kasprzak-Dymarska, head of Media Planning & partner w Media Choice. Firma od lat specjalizuje się w działaniach reklamowych dla branży deweloperskiej, FMCG i beauty, a w gronie klientów może wymienić takie marki jak Pizza Hut, Burger King, Dom Development, Staropolanka czy BROS.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Jak wziąć udział?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aby wziąć udział w konkursie, należy przygotować krótką prezentację, przedstawiającą ogólny plan kampanii reklamowej ulubionej marki. Wszystkie prace będą oceniane przez kilkuosobowe jury.
– Chcemy sprawdzić, jak młode osoby podchodzą do jednego z podstawowych zadań, czyli planowania działań reklamowych. Nie wymagamy doświadczenia, chcemy raczej sprawdzić ogólne umiejętności w zakresie strategicznego myślenia oraz zdolność przedstawiania swoich pomysłów w prezentacji. Zostawiamy też dowolność w zakresie ilości slajdów, formatów oraz użytych narzędzi. Spośród wszystkich zgłoszeń wybierzemy najciekawsze, a ich autorom zaoferujemy płatny staż – dodaje Roksana Kasprzak-Dymarska. Etap zbierania zgłoszeń potrwa do 11.11.2020. W połowie listopada rozpoczną się finalne spotkania z autorami najciekawszych prezentacji. Dla najlepszych stażystów przewidziano możliwość podjęcia stałej współpracy. Więcej szczegółów zamieszczono na stronie www.mediachoice.pl w zakładce „praca”.