W jednym miejscu oferty płatnych praktyk znajdą wszyscy ci, którzy myślą o przyszłości w branży szeroko pojętej komunikacji i budowy wizerunku. Staże są oferowane w takich specjalizacjach jak: public relations, employer branding, trade marketing, kreacja w agencjach reklamowych.
Ponadto wiele staży dotyczy marketingu cyfrowego, np. płatnych kampanii w mediach społecznościowych, SEO, e-commerce czy współpracy z influencerami.
Zobacz również
– W tym roku oferujmy prawie 120 staży w ponad 50 firmach – mówi Marian Owerko, wiceprezes Polskiej Rady Biznesu, twórca i szef Programu Kariera. W 21. edycji Programu najlepsze krajowe i międzynarodowe spółki oferują staże w 15 miastach, m.in. w Bydgoszczy, Gdańsku, Łodzi, Krakowie Poznaniu, Przemyślu, Rzeszowie, Sopocie, Warszawie czy Wrocławiu. W niektórych firmach przewidziana jest także praca zdalna lub hybrydowa.
Większość staży odbywa się w czasie wakacji, jednak pracodawcy podchodzą elastycznie do ustalania terminów, biorąc pod uwagę preferencje uczestników. Niektóre z praktyk mają rozpocząć się już w marcu. Pracodawcom zależy na wyborze najlepszych kandydatów, dlatego ocena zgłoszeń i procesy rekrutacyjne będą trwały od pierwszego dnia naboru. Co ważne, w związku z tym, niektóre rekrutacje mogą zostać zamknięte wcześniej.
Atrakcyjne wynagrodzenie i szansa na dalszą pracę
Wszystkie staże oferowane w Programie Kariera są płatne. Wszyscy stażyści otrzymają wynagrodzenie – od 4500 zł do 7500 zł za miesiąc. Większość staży jest dla osób bez wcześniejszego doświadczenia zawodowego, jednak niektóre wymagają już wcześniejszych praktyk. Co ważne, w 2023 r. co trzeci uczestnik Programu Kariera kontynuował współpracę z firmą, w której odbył wakacyjny staż.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Program Kariera jest organizowany przez Polską Radę Biznesu od 21 lat. Przez ten czas jego absolwenci wyrobili sobie markę młodych specjalistów wartych zatrudnienia na odpowiedzialnych stanowiskach. Inicjatywa oferuje uczestnikom więcej niż tylko możliwość poznania zawodu czy danej firmy. Uczestnicy zyskują holistyczne spojrzenie na biznes. Coraz więcej firm zapewnia młodym ludziom możliwość bezpośredniej pracy z doświadczonymi osobami zarządzającymi przedsiębiorstwem lub działem. Stażyści mogą liczyć na indywidualną opiekę i dobrze zaplanowany harmonogram praktyk.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jakość staży weryfikowana jest w corocznym badaniu satysfakcji realizowanym przez zewnętrzną firmę – sami uczestnicy oceniają firmę, która ich zatrudniała.
Zdjęcie główne: programkariera.pl