Ruszyła digitalowa kampania Jameson Irish Whiskey w opakowaniu Swanskiego

Wyborowa SA w ramach współpracy ze Swanskim wprowadziła Jameson Irish Whiskey w świątecznym opakowaniu. Dzięki digtalowej kampanii możemy bliżej poznać artystę i jego znak rozpoznawczy, którym zilustrował charakter i historię irlandzkiej whiskey.
O autorze
0 min czytania 2022-12-22

Swanski ozdobił pudełko specjalnie stworzonym dla Jameson „patternem”. Beczka kołysząca się na morskich falach, kliper, dłonie w uścisku, głowa ryby, to wszystko elementy, do których zainspirowała twórcę historia marki. Świąteczne opakowania zawierają 0,7l Jameson Original, ale również dwie miniaturki kraftowych wersji starzonych w beczkach po piwie: Jameson IPA i Stout Editions.

W ramach kampanii „Szukaj swoich” agencja MullenLowe Warsaw przygotowała spot promujący, który można zobaczyć na Facebooku i Instagramie.