Ruszyła kampania HoppyGo – aplikacji pozwalającej na wynajem aut w modelu peer-to-peer

HoppyGo daje możliwość skorzystania z auta przez osobę prywatną na wyjątkowo korzystnych warunkach. Platforma została stworzona i jest wspierana przez centrum innowacji ŠKODA AUTO DigiLab. Kampanię wprowadzającą HoppGo w Warszawie przygotowała agencja reklamowa GoldenSubmarine.
O autorze
1 min czytania 2022-05-05

Czym dokładnie jest HoppyGo?

To rozwiązanie, które pozwala osobie prywatnej udostępnić nieużywany w danym momencie samochód. W aplikacji zaznaczamy dostępność auta w kalendarzu wraz z informacją o cenie najmu. Umieszczona w serwisie oferta jest widoczna dla osób szukających odpowiedniego pojazdu.

Pozostaje tylko podjąć decyzję i potwierdzić wybór oraz umówić się na przekazanie kluczyków. Każda transakcja odbywa się bez zbędnych formalności i jest ubezpieczona.

HoppyGo w 30 sekund

Jak zatem pokazać działanie aplikacji w krótkim, zaledwie półminutowym wideo?

Wystarczy odwołać się do potrzeb ludzi poszukujących samochodów. Właścicieli pokazać natomiast jako tych, którzy mogą na te potrzeby odpowiedzieć. Łącząc sceny pokazujące obie grupy, z powodzeniem udało się pokazać aspekt wspierającej się społeczności. Wszystko w bezpieczny sposób, bo dzięki działaniu aplikacji sprawdzeni  kierowcy trafiają tylko na zweryfikowanych posiadaczy aut.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot reklamowy jest początkiem i osią kampanii, która rozpoczęła się w kwietniu. Oprócz filmu 30” przygotowane zostały krótsze formaty z przeznaczeniem na YouTube oraz komunikacja w social mediach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing