Czym dokładnie jest HoppyGo?
To rozwiązanie, które pozwala osobie prywatnej udostępnić nieużywany w danym momencie samochód. W aplikacji zaznaczamy dostępność auta w kalendarzu wraz z informacją o cenie najmu. Umieszczona w serwisie oferta jest widoczna dla osób szukających odpowiedniego pojazdu.
Pozostaje tylko podjąć decyzję i potwierdzić wybór oraz umówić się na przekazanie kluczyków. Każda transakcja odbywa się bez zbędnych formalności i jest ubezpieczona.
Zobacz również
HoppyGo w 30 sekund
Jak zatem pokazać działanie aplikacji w krótkim, zaledwie półminutowym wideo?
Wystarczy odwołać się do potrzeb ludzi poszukujących samochodów. Właścicieli pokazać natomiast jako tych, którzy mogą na te potrzeby odpowiedzieć. Łącząc sceny pokazujące obie grupy, z powodzeniem udało się pokazać aspekt wspierającej się społeczności. Wszystko w bezpieczny sposób, bo dzięki działaniu aplikacji sprawdzeni kierowcy trafiają tylko na zweryfikowanych posiadaczy aut.
Spot reklamowy jest początkiem i osią kampanii, która rozpoczęła się w kwietniu. Oprócz filmu 30” przygotowane zostały krótsze formaty z przeznaczeniem na YouTube oraz komunikacja w social mediach.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing