Celem kampanii jest przedstawienie podstawowych zasad i korzyści programu długoterminowego oszczędzania, do którego może przystąpić każda zatrudniona osoba podlegająca obowiązkowo ubezpieczeniu emerytalnemu i rentowemu. W ramach programu pracodawca utworzy w wybranej instytucji finansowej prywatny rachunek PPK dla każdego pracownika. Wpłaty na ten rachunek będą dokonywane co miesiąc przez pracownika i pracodawcę oraz zostaną zasilone wpłatą powitalną i dopłatami rocznymi od państwa. Dzięki programowi PPK Polacy będą mogli zyskać dodatkowe oszczędności emerytalne do wykorzystania po ukończeniu 60. roku życia.
W tym tygodniu ruszył pierwszy etap kampanii skierowanej do pracowników i pracodawców. Ze względu na ustawowe terminy przystępowania do programu kolejnych grup przedsiębiorstw – od największych podmiotów po najmniejsze firmy, kampania ma charakter długofalowy.
Zobacz również
Kampania obejmuje telewizję, prasę, radio oraz internet, w tym kanały społecznościowe. Dodatkowo agencja przygotowała zestaw informacyjny dla pracodawców i pracowników.
Za przygotowanie kampanii odpowiada Havas Warsaw. Spot telewizyjny został wyprodukowany przez Dynamo Films. Za jego reżyserię odpowiada Marcin Filipek. W materiałach wykorzystano zdjęcia zrealizowane na potrzeby tej kampanii przez Marcina Sudera.
Agencja Havas Warsaw zwyciężyła w przetargu przeprowadzonym przez PFR S.A. w 2018 roku. Współpraca, w ramach której agencja jest odpowiedzialna za strategię komunikacji, kreację a także PR i działania w mediach społecznościowych (odpowiada za nie agencja Havas PR Warsaw), ma charakter długoterminowy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing