TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ruszyła kampania promująca ANTYBATON – nowy produkt od Łowicza

Kampania promuje ANTYBATON, czyli nowość produkowaną przez Grupę Maspex. Produkt bez cukru jest konkurencją dla wszelkiego rodzaju niezdrowych przekąsek. Kreację spotów telewizyjnych i internetowych przygotowała Feeders Agency.
O autorze
1 min czytania 2022-06-20

ANTYBATON to nowy produkt na rynku, idealny na każdą porę dnia, gdy poczujemy lekki głód. W jego składzie znajduje się unikalna mieszanka orzechów, daktyli i owoców. Antybaton jest bez dodatku cukru, a całość zamknięta jest w wygodnej formie poucha.

W ramach kampanii launchingowej, agencja Feeders Agency opracowała ideę komunikacji 360. Produkt przedstawiony jest w niej jako superbohater ratujący nas w chwilach, gdy dokucza nam głód albo kuszą nas słodkie przekąski.

W spocie telewizyjnym możemy zaobserwować absurdalne sceny ilustrujące te chwile: od burczenia brzucha na callu, kurczący się żołądek podczas grania w gry, czy już gadających do nas (od omamów z głodu) słodyczy albo kobziarza grającego marsza na kiszkach. Całość utrzymana jest w konwencji czołówek filmów i seriali o superbohaterach oraz w rytmie specjalnie skomponowanej piosenki, do której muzykę stworzył Olaf Deriglasoff.

Spot będzie emitowany w telewizji, social mediach (Facebook, Instagram), VOD oraz YouTube. Towarzyszą mu kreacje digitalowe emitowane jako prerolle na Youtube oraz instastories na Instagramie. Dodatkowo zaplanowane działania niestandardowe z influencerami na TikToku i YouTube.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreację przygotowała agencja Feeders, za zakup mediów odpowiada Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing