Ruszyła kampania promująca Supreme Crispy Chicken w McDonald’s

Dla wszystkich miłośników soczystego i chrupiącego kurczaka, McDonald’s przygotował nową propozycję. 10 marca w menu sieci pojawiła się niewiarygodnie chrupiąca linia burgerów i McWrapów Supreme Cripsy Chicken poszerzona o nowy wariant Smoky.
O autorze
1 min czytania 2021-03-11

Od 10 marca w ofercie McDonald’s dostępne są nowe burgery i McWrapy Supreme Crispy Chicken Smoky. Na gości czeka również klasyk – Supreme Crispy Chicken Sweet&Spicy, a także kartofelki z aksamitnym sosem śmietanowym. Linia produktów swój niepowtarzalny smak zawdzięcza soczystemu mięsu z kurczaka oraz złocistej, chrupiącej panierce. To dzięki nim każdy kęs burgera czy McWrapa jest tak wyjątkowy!

Supreme Crispy Chicken Smoky to idealna opcja dla fanów wyrazistych smaków. Soczysty kotlet z mięsa z kurczaka otoczony chrupiącą, złocistą panierką doskonale łączy się z oryginalnym sosem Garlic BBQ. Całość uzupełniają świeże dodatki: pomidor i rukola. W ofercie znajdziemy również Supreme Crispy Chicken Sweet&Spicy. Wyśmienity, soczysty kotlet z chrupiącego kurczaka występuje tu w połączeniu z krążkami wyrazistej czerwonej cebuli, sałatą batawia, a także pysznie roztopionym serem cheddar. Kompozycję dopełniają dwa sosy: pikantny sos spicy oraz sos o smaku karmelizowanej cebuli. Oba warianty smakowe dostępne są zarówno w burgerach, jak i zawiniętych w pszennym placku McWrapach. Czego chcieć więcej?

Najnowszy spot promujący linię Supreme Crispy Chicken odkrywa chrupkość kurczaka w dość niecodziennej scenerii. Akcja rozgrywa się w centrum kontroli lotów oraz lądowniku, kiedy to trzech astronautów zmierza ku końcowi swojej misji. Tuż przed lądowaniem, konsternację wzbudza tajemnicze chrupnięcie. W centrum dowodzenia szybko okazuje się jednak, że zagadkowe trzaski to nie efekt usterki, tylko chrupanie jednego z asystentów, który jadł burgera Supreme Crispy Chicken z McDonald’s. Spot dostępny jest m.in. na kanale YouTube marki.

Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa. Produkcję video zrealizowała Papaya Films. Za zakup mediów odpowiada OMD, zaś za komunikację PR – agencja 24/7Communication.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj