Ruszyła kampania Rap & Cognac marki Hennessy z udziałem raperów KIZO, Tymka i Gedza

Marka Hennessy rusza z kampanią, do której zaprosiła trzech popularnych raperów: KIZO, Tymka i Gedza. W ramach projektu powstały 3 filmy, w których raperzy odpowiadają na nietypowe i czasem niewygodne pytania, testując koktajle na bazie koniaku.
O autorze
0 min czytania 2019-11-07

W najnowszej kampanii Hennessy pokazuje, że wbrew powszechnej opinii, smakiem koniaku można cieszyć się nie tylko w czystej postaci. Filmy ukażą się w mediach społecznościowych artystów, mark oraz na kanale YouTube portalu muzycznego CGM. Pierwszym artystą, z którym Hennessy publikuje film jest KIZO.

Jest to już kolejna muzyczna kampania Hennessy w Polsce. Na początku tego roku nowym ambasadorem marki został Miuosh. W ramach współpracy z artystą powstała seria wideo testimoniali oraz dedykowany teledysk do utworu „Lhotse”.

Za kreację, strategię, produkcję, współpracę z artystami oraz komunikację kampanii odpowiedzialna jest agencja high&.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj