Ruszyła kampania społeczna – „Staż. Sprawdź, zanim pójdziesz!”

Ruszyła kampania społeczna „Staż. Sprawdź, zanim pójdziesz!”, której celem jest zachęcenie pracodawców do realizowania staży i praktyk o wysokiej jakości oraz zmotywowanie ludzi młodych do uczestnictwa w rzetelnych programach staży i praktyk stanowiących najlepszą formę edukacji praktycznej.
O autorze
1 min czytania 2014-02-25

 Intencją organizatorów jest zachęcenie pracodawców do realizowania staży i praktyk o wysokiej jakości, a także zmotywowanie ludzi młodych do uczestnictwa w rzetelnych programach staży i praktyk stanowiących najlepszą formę edukacji praktycznej. W ramach Kampanii zaplanowano szereg działań zachęcających pracodawców do organizowania programów staży i praktyk w oparciu o standardy wysokiej jakości oraz motywujących studentów do świadomego wyboru tych programów, które przyczynią się do płynnego przejścia ludzi młodych z rynku edukacji na rynek pracy. Kulminacją Kampanii będzie impreza biegowa na dystansie 5 km, zaplanowana na maj 2014. Organizatorem Kampanii jest PSZK. Mecenat nad akcją objęły firmy: Nestle, Orange, PZU oraz Siemens. Partnerem Merytorycznym zostały Wyższe Szkoły Bankowe, a Partnerem Technologicznym eRecruiter.

Pierwszą odsłonę kampanii stanowi cykl spotów internetowych obalających stereotypy na temat staży i praktyk, a tym samym uświadamiających jak nie powinny one wyglądać.

Dostępny jest kolejny spot (aktualizacja 11.03):

Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie stazeipraktyki.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj