Pogoda na Fortunę
Producent soków Fortuna sponsoruje prognozę pogody w TVN24 oraz serię programów i filmów w stacji TVN. Kampania rozpoczęła się 19 grudnia 2016 r. i potrwa do 31 grudnia 2016 r. W spocie sponsorskim widzowie ponownie zobaczą Kasię Kowalską – gwiazdę, z którą marka nawiązała współpracę w październiku 2016 r.
Kampania promuje lubiane przez konsumentów soki 100% i nektary Fortuna, w wygodnych lekkich butelkach PET, o pojemności 1 l. W ofercie producenta dostępne są soki 100%: pomarańcza, jabłko i multiwitamina, a także nektar z czarnej porzeczki.
Zobacz również
Aktywnie z Kasią Kowalską
W spotach reklamowych emitowanych w ramach kampanii „Melodia na Fortunę” od października 2016 r. Kasia Kowalska ponownie śpiewała słynną, kultową już piosenkę Fortuny sprzed 20 lat. W spocie sponsorskim natomiast – zgodnie z hasłem marki „Dbaj o siebie! To proste!” Kasia Kowalska biega, bo jak sama powiedziała: „wartości marki są mi bardzo bliskie. Sama od dłuższego czasu zwracam uwagę na to, co jem. Dużo czasu poświęcam też na aktywność sportową, która sprawia mi ogromną przyjemność i pozwala mi utrzymać ciało w dobrej kondycji”.
W drugiej połowie 2015 r. marka Fortuna została przejęta przez trzecią pod względem sprzedaży firmę z branży mleczarskiej, Grupę Polmlek. Dzięki przejęciu spółki Agros-Nova Soki w 2015 r. do portfolio Grupy Polmlek trafiły marki Fortuna, Garden, Pysio i Sonda. Wszystkie produkty tych marek rzane są we własnej fabryce w Tymienicach.
Spot przygotowała agencja MK Group, media zaplanowała i zakupiła Fortuna we własnym zakresie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing