G2A.com to marketplace skierowany do graczy i geeków, obsługujący użytkowników z całego świata. Założona w Polsce firma jest globalnym liderem w sprzedaży gier on-line, a teraz postanowiła rozszerzyć swoje usługi o sprzedaż elektroniki i sprzętu dla graczy. Kampania przygotowana przez Change Serviceplan to globalny launch marki G2A.com w tej kategorii.
Myślą przewodnią i hasłem kampanii jest „You lose, when you overpay”. Fabuła filmu reklamowego pokazuje kilka sytuacji, w których gracze, którzy „przepłacili” czują się tak, jakby dali się pokonać swoim wirtualnych wrogom. Bohaterów spotu, kupujących w innych miejscach niż G2A (czyt. drożej), czeka przegrana… game over!
Zobacz również
Mocne osadzenie fabuły reklamy w kontekście gamingu podkreśla kompetencje G2A. Gracze są pierwszą, naturalną grupą odbiorców marki. Dla nich powstają wszystkie innowacje i oni są głównym celem strategii poszerzania oferty G2A, po to by w jednym miejscu mogli znaleźć wszystko, czego potrzebują do grania, w najlepszej cenie.
– Gaming jest bardzo hermetycznym segmentem i nie każdy potrafi się w nim odnaleźć. Dlatego też zbriefowaliśmy aż 12 agencji. Change Serviceplan zaprezentowało najlepszy pomysł który idealnie wpisywał się zarówno w grupę docelową jak i filozofię marki G2A. Hasło przewodnie: „You lose when you overpay” to genialne połączenie gamingowego „przegrywania” oraz kluczowego dla naszej marki pozycjonowania skupionego na świetnych cenach – mówi Marek Magoń, head of brand and marketing communications w G2A.COM
Change Serviceplan odpowiada za koncepcję całej platformy komunikacji marki, pomysł kreatywny kampanii, Key Visual, przygotowanie filmu oraz skrótów i wersji taktycznych spotu do kampanii online na rynki europejskie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach jednej grupy komunikacyjnej, pod jednym dachem Group One, G2A.com współpracuje również z SalesTube. Agencja „one stop shop dla e-commerce” doradza G2A w zakresie analityki, mediów i technologii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing