„Odkryj swój smak … zostań fanem” to wakacyjna kampania marki Jim Beam, mająca na celu promocję czterech wariantów smakowych Bourbon Whiskey – klasycznego White, wiśniowego Redstag, miodowego Honey i jabłkowego Apple. Mobilny bar na kółkach zawita do Gdańska, Warszawy i Krakowa parkując w najbardziej klimatycznych miejscach. Pierwszy przystanek to gdańska Moloteka. W każdym mieście bar Jim Beam będzie podkręcał zabawę, promując swoje smakowe warianty w ramach promocji – kup dwa drinki Jim Beam a trzeciego, na bazie wytypowanego smaku, dostaniesz gratis. Ale to nie wszystko. W trasę z Jim Beam wyrusza druga amerykańska legenda – Harley-Davidson. Marki rozpoczęły owocną współpracę w kwietniu bieżącego roku, obierając wspólną linię komunikacji pod hasłem American Legends. Motocykle Harley-Davidson będą towarzyszyć Jim Beam w weekendy. Kampania kończy się w sierpniu trzytygodniowym przystankiem w Krakowie.
Jim Beam jest najlepiej sprzedającą się whiskey na świecie. Podejmuje niestandardowe działania, jak współpraca z salonem fryzjerskim Barberian Academy czy podróż mobilnego baru, w celu zwiększania świadomości marki u konsumentów.
Zobacz również
Producent z Kentucky stawia też na edukację – zapoznaje z 220-letnią historią marki, przedstawia 7 pokoleń destylatorów, prezentuje wybór gatunków, zgłębia tajniki produkcji, organizuje degustacje i masterclass, ukazując historię całego portfolio marki pod hasłem Bourbon Legends.
Słuchaj podcastu NowyMarketing