Ruszyła loteria promocyjna „Wypasione szczęście!”

W dniu 02 listopada z okazji 7 urodzin marki „Wypasione”, rozpoczęła się loteria promocyjna „Wypasione szczęście!” promująca produkty marki „Wypasione” z portfolio SM Mlekovita. Loteria jest organizowana w całej Polsce w sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego i potrwa do 31 grudnia 2016 r.
O autorze
1 min czytania 2016-11-04

W ramach akcji, każdy kto zakupił dowolny produkt Wypasionego z promocyjną komunikacją na opakowaniu i zachował paragon, może zgłosić się do loterii przez dedykowaną stronę loterii www.wypasionaloteria.pl, podając swoje dane, unikalny kod z opakowania i wybierając swój kawałek urodzinowego tortu. Po dokonaniu zgłoszenia uczestnik od razu dowiaduje się czy wygrał!

W loterii do wygrania jest ponad 7 000 szt. nagród, m.in. voucher podróżniczy, karty przedpłacone, ekspresy do kawy Bosch oraz wiele innych. Dodatkowo na koniec loterii ze wszystkich prawidłowych zgłoszeń zostanie wylosowana nagroda główna – samochód Opel Astra!

Za kompleksową organizację prawną loterii, przygotowanie konceptu i mechanizmu loteryjnego, zaprojektowanie kreacji, wsparcie w Internecie (projekt oraz budowa strony www, kampania on-line) oraz wysyłkę nagród odpowiedzialna jest agencja First Line Polska.

Agencja First Line Polska specjalizuje się w organizacji akcji promocyjnych zwiększających sprzedaż tj. przede wszystkim loteriach promocyjnych i audioteksowych, konkursach, programach lojalnościowych i motywacyjnych jak również wspiera działania sprzedażowe w trade marketingu. Pracą agencji kieruje Paweł Adamczyk – Managing Director.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing