TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ruszyła najnowsza kampania edukacyjna polskiej marki okularów MUSCAT

MUSCAT we współpracy z Tatą Optometrystą rusza z kampanią, w której edukuje Polaków w zakresie zaburzeń widzenia i profilaktyki badania wzroku. Marka zachęca do regularnych badań wzroku oraz buduje pozytywny przekaz wokół noszenia okularów, zwłaszcza w okresie dorastania.
O autorze
1 min czytania 2021-09-03

Akcja Back to School ma na celu uświadomienie, jak ważne są regularne badania wzroku i odczarowanie negatywnych emocji związanych z noszeniem okularów korekcyjnych w okresie dorastania. Marka zwraca również uwagę na wpływ pandemii na nasze widzenie – występowanie objawów cyfrowego zmęczenia wzroku oraz rozwoju krótkowzroczności.

Kampania w jednej części skupia się na budowaniu świadomości funkcji i zdrowia oczu, a w drugiej na edukowaniu o cyfrowym zmęczeniu wzroku. Marka zaprosiła do współpracy Szymona Zielonkę – doktora nauk o zdrowiu, autora bloga i aplikacji do ćwiczeń wzrokowych, znanego jako Tata Optometrysta. To jeden z nielicznych specjalistów w Polsce, który zajmuje się problemami ze wzrokiem w kontekście nauki i rozwoju dzieci. W ramach kampanii powstał ebook, przeznaczony dla wszystkich zainteresowanych tematyką wzroku, a w szczególności okularników w wieku dojrzewania, dzieci i ich rodziców.

„10 podróży do świata wzroku” to wyjątkowy przewodnik, który w przystępny sposób przekazuje wiedzę o zaburzeniach widzenia i ich objawach, a także powodach ich występowania. Autorzy publikacji nie ograniczyli się jednak tylko do treści naukowych. W ebooku poruszana jest także tematyka o wymiarze społecznym. Wpływ zeza na postrzeganie przez otoczenie, problemy z nauką wynikające z nierozpoznanego zaburzenia wzroku, zbyt wolny rozwój dziecka względem rówieśników – to zagadnienia, które pokazują, że jakość widzenia oddziałuje na szanse społeczne, proces dojrzewania i kształtowania osobowości.

Właśnie dlatego, w ramach kampanii, marka stawia na budowanie pozytywnego przekazu wokół noszenia okularów. Akcję promuje hasłem #fromgeektochic, które ma na celu odczarować stworzony przez popkulturę podział na nerdów i cool kids. MUSCAT zachęca do wychodzenia poza ramki: łamania stereotypów, zabawy stylem i budowania swojego wizerunku na przekór społecznym oczekiwaniom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania Back to School ma na celu również edukację Polaków w zakresie objawów cyfrowego zmęczenia wzroku oraz promocję okularów Blue Block, przeznaczonych do pracy przy komputerze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W dobie pandemii, spędzamy coraz więcej czasu przed ekranami urządzeń cyfrowych, co nie tylko sprzyja rozwojowi krótkowzroczności, ale również wpływa niekorzystnie na nasz wzrok, powodując szereg dolegliwości: bolesność i zaczerwienienie oczu, wrażliwość na światło, zaburzenia widzenia a także objawy uogólnione – problemy z koncentracją i zaburzenia snu. Szacuje się, że nawet 50% osób korzystających z urządzeń elektronicznych, cierpi na cyfrowe zmęczenie wzroku, zwane również syndromem komputerowego widzenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach kampanii firma MUSCAT zaprasza studentów i uczniów powyżej 18. roku życia na bezpłatne badania wzroku do showroomów w całej Polsce.