„Bądź kotem płatności” to kolejna odsłona kampanii z udziałem Tomasza Kota. Komunikacja opiera się na podkreśleniu zalet płatności BLIKIEM, które są łatwe, szybkie i powszechnie dostępne. Multimediowa kampania prowadzona jest w telewizji i kanale digital, na spot reklamowy można trafić również w kinach. Do promocji zaangażowani zostali również influencerzy. Kampania wystartowała z początkiem kwietnia i potrwa do końca maja.
Zobacz również
Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania paid social i paid search agencja marketingu efektywnościowego Performics, natomiast współpracą z influencerami zajmuje się LiquidThread. Strategię komunikacji i kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan.
To kolejna kampania, która jest realizowana w idei Power Of One Publicis Groupe przez Spark Foundry, Performics i LiquidThread. Efektywność współpracy BLIKA z agencjami z Grupy Publicis została kilkukrotnie potwierdzona nagrodami branżowymi, takimi jak Effie czy Mixx Awards.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing