Poprzez hasło pojawiające się w reklamach „Razem damy radę” spółka podkreśla swoje mocne więzi z klientami i nawiązuje do misji, jaką jest zapewnienie im wsparcia w ulepszaniu mieszkań, domów i ogrodów.
Castorama Polska wyróżnia się na rynku DIY/home improvement przede wszystkim dzięki swojemu zespołowi, którego profesjonalizm pozwolił jej w ciągu 20 lat zbudować pozycję lidera w swoim segmencie i zdobyć uznanie oraz sympatię klientów. W nowych spotach, które możemy oglądać od 13 marca w mediach, w rolę doradcy handlowego Castorama wcielił się Rafał Rutkowski. Aktor w humorystyczny sposób udziela klientom porad związanych z ulepszaniem domów i ogrodów oraz inspiruje do wprowadzania zmian.
Zobacz również
Spoty nawiązują do naszego największego wyróżnika, jakim są profesjonalni, zaangażowani doradcy, podchodzący po partnersku do klienta. Nasi pracownicy są realnym wsparciem dla wszystkich osób, które mają pomysł lub chęć do wprowadzenia zmian w swoim domu. Od 20 lat podpowiadamy im najlepsze rozwiązania i pomagamy urzeczywistnić ich zamiary. Nowa kampania jest podziękowaniem za zaufanie, którym darzą nas klienci i podkreśla ludzki wymiar więzi, jakie łączą ich z marką Castorama – mówi Maksymilian Litwinow, Dyrektor ds. Marketingu w Castorama Polska.
Reklamy wizerunkowe rozpoczynają kampanię 20 lat razem, która potrwa do końca tego roku. Obejmuje ona również spoty promujące wybrane gamy produktów, jak i niestandardowe działania. Pojawiający się w kadrze samochód ciężarowy w barwach Castoramy jest zapowiedzią cyklu lokalnych akcji miejskich.
Bardzo ważnym elementem kampanii jest hasło „Razem damy radę”. Dzięki niemu podkreślamy, że nasza sieć wychodzi poza schemat DIY – zrób to sam. Klienci mogą liczyć na zaangażowanie pracowników Castoramy zarówno podczas zakupów, jak i na innych etapach prac związanych z ulepszaniem domu. Udowodnimy to po raz kolejny w związku z dwudziestoleciem, m.in. wychodząc do klientów poza teren sklepów. Będziemy obecni w wybranych miastach, gdzie m.in. podzielimy się naszą wiedzą, będziemy popularyzować pasję do majsterkowania oraz zaangażujemy mieszkańców we wspólne działania na rzecz społeczności lokalnej – mówi Sławomir Rogowiec, Dyrektor ds. Personalnych i Odpowiedzialności Społecznej w Castorama Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Odświeżony wizerunek
W jubileuszowej kampanii Castorama zdecydowała się na odświeżenie wizerunku marki. Wykorzystane zostało nowe logo sieci oraz najnowszy projekt stroju doradcy. Identyfikacja wizualna, znana dotychczas przede wszystkim z kilku najnowszych sklepów, pojawia się po raz pierwszy w działaniach ogólnopolskich marki. Logo zawierające niebieski napis i żółty łącznik dobrze wkomponowuje się w tematykę odnoszącą się do bliskich relacji z klientami i całym otoczeniem spółki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przygotowanie kreacji do nowych spotów Castorama Polska powierzyła Agencji 2012. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy PHD.