Ruszyła nowa kampania marki 4F

Marka 4F, należąca do spółki OTCF, wraz z MediaHub po raz kolejny raz realizuje kampanię reklamową w kanale digital. Zakres prac związany jest z komunikacją promującą najnowszą kolekcję odzieży oraz obuwia z kolekcji – 4F x RL9.
O autorze
0 min czytania 2022-06-29

W pierwszej fazie kampania informowała o premierze i możliwości zakupu limitowanej pary butów (200 szt.), sygnowanych podpisem Roberta Lewandowskiego. W kolejnym etapie, kampania promuje nową kolekcję ubrań oraz obuwie.

Działania reklamowe prowadzone są w internecie z wykorzystaniem takich kanałów jak: YouTube, platformy VOD, działania programmatic oraz rich media.

MediaHub odpowiada za planowanie oraz zakup powierzchni w internecie, a także stanowi wsparcie przy tworzeniu kreacji mediowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj