Ruszyła nowa kampania TV marki Sanytol

Dziś wystartowała najnowsza kampania telewizyjna marki Sanytol. Akcja promuje dwa produkty – uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący w sprayu oraz uniwersalny płyn do podłóg. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
O autorze
1 min czytania 2020-10-01

Producent produktów dezynfekujących marki Sanytol przeznaczonych do użycia w domu, firma AC Marca, rozpoczyna kolejną kampanię reklamową w TV. Komunikacja marki będzie skupiać się na właściwościach czyszczących i dezynfekujących dwóch produktów – Uniwersalnego Środka Czyszczącego i Dezynfekującego w sprayu oraz Uniwersalnego Środka Czyszczącego i Dezynfekującego do podłóg i innych powierzchni. W ramach zaplanowanych działań na antenach telewizji Polsat, TVP oraz tematycznych kanałów Polsat, TVP i Premium TV emitowane będą spoty promujące oba produkty. Kampania rozpoczyna się dziś i potrwa do 31 października 2020 r. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Kreacje przygotował klient.


Produkty dezynfekujące marki Sanytol to gama środków przeznaczonych do czyszczenia, prania, odświeżania oraz higieny osobistej. W odróżnieniu od innych produktów zabijają nie tylko bakterie, ale również wirusy i grzyby. To, co dodatkowo wyróżnia produkty na tle konkurencji, to formuły pozbawione chloru – oznacza to, że produkty są bezpieczne dla rąk oraz czyszczonych powierzchni i charakteryzują się bardzo przyjemnym zapachem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj