Ruszyła nowa odsłona kampanii marki VOX. SYZYGY Warsaw kontynuuje działania

W poniedziałek pierwszego sierpnia wystartowała nowa odsłona kampanii marki VOX, będąca kontynuacją komunikacji „Wolność zaczyna się w domu”. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku VOX jako marki wnętrzarskiej, której oryginalne produkty umożliwiają kreowanie wnętrz zgodnie z własnymi potrzebami.
O autorze
0 min czytania 2016-08-02

Produkty VOX to nie tylko świetny design, to również wyjątkowa ergonomia. Celem naszej kampanii było podkreślenie tej wyjątkowości. Postanowiliśmy stworzyć opowieść, w której główną rolę odegrają produkty i ich wpływ na życie ludzi. Opowiadamy o produktach, które sprawiają, że w domu czujemy się „bardzo wolno” — mówi Wojciech Łebski, dyrektor kreatywny SYZYGY Warsaw. 

Agencja SYZYGY jest autorem strategii oraz kreacji kampanii obecnej w telewizji, radio, internecie oraz w punktach sprzedaży. Filmy wyprodukował dom produkcyjny GraffitiFilms. Lunapark zajął się postprodukcją. Media zaplanował i wykupił dom mediowy ZenithOptimedia. Za zdjęcia oraz reżyserię spotów odpowiada duet – Maria i Kazimierz Zbąscy. 

Współpraca pomiędzy marką VOX i SYZYGY Warsaw trwa od kwietnia 2015r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj