RocketJobs.pl w najnowszej kampanii radiowej nawiązuje do szerokiego zakresu kategorii ogłoszeń o pracę na swoim portalu, takich jak marketing, sprzedaż, inżynieria, finanse, HR, consulting oraz BI & Data. Zabawna forma spotu wykorzystuje kontekst podróży statkiem kosmicznym do miejsca, które każdy pracownik umysłowy powinien odwiedzić szukając nowej pracy – RocketJobs.pl czyli portalu pracy przyszłości.
– Chcemy docierać do wszystkich miejsc gdzie znajduje się nasza grupa docelowa czyli specjaliści z szeroko pojętej kategorii pracy umysłowej. Zdecydowaliśmy się na niekonwencjonalną formę spotu, która odróżnia nas nie tylko od konkurencji, ale także w całym paśmie reklamowym – mówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl.
Zobacz również
Koncept kreatywny wpisuje się w strategię pozycjonowania jobboardu jako portalu pracy przyszłości, stąd nawiązania do kosmosu i rakiety (statku kosmicznego) jaka widnieje w nazwie i logo RocketJobs.pl. Kampania emitowana jest w regionalnych i ogólnopolskich stacjach radiowych m.in. Radio TokFm, Eska Rock Warszawa czy Akademickie Radio Kampus. Za koncept kreatywny i zakup mediów odpowiada zespół marketingu RocketJobs.pl zarządzany przez nowego Marketing Managera Artura Leśniaka.