Polacy kochają podróżować, a PKP Intercity chce, by kolej była środkiem transportu pierwszego wyboru. Promocyjna oferta, w ramach której można trafić na bardzo atrakcyjne ceny biletów, zachęci pasażerów do częstszych podróży pociągami po całym kraju. Dzięki prowadzonym inwestycjom podróżowanie z PKP Intercity to coraz wyższy standard, wygoda i szybkość. „Nic, tylko się zakochać w kolei”.
Przed agencją Publicis Lion postawiono zadanie umacniania wizerunku PKP Intercity jako przyjaznej marki, która nieustannie zmienia się na lepsze. Z tego względu kampania jest utrzymana w lekkim, bezpośrednim tonie i zachęca do zakochania się w kolei. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Zobacz również
Powodów do zakochania w podróżowaniu koleją jest coraz więcej. Tym, którzy już wybierają przejazdy PKP Intercity chcemy o tym przypomnieć, a tym którzy do tej pory wybierali inne środki transportu, pokazać, że podróż po szynach może być wygodniejsza i szybsza. Nasza kampania jest dosłownym przykładem bitwy o serce i lojalność konsumentów. Budując ideę, zaproponowaliśmy wyjście poza schematy i lekką, prostą komunikację odwołującą się do uczuć i emocji, by uwolnić potencjał marki. Chcemy, by nasze działania były zaskakujące, inspirujące i angażujące, co znalazło wyraz w przygotowanych kreacjach – powiedziała Marta Krakowska-Sochacz, account director z agencji Publicis Lion.
Do zadań agencji Publicis Lion będącej w strukturach Publicis Worldwide należało wypracowanie idei „Zakochaj się w kolei” i stworzenie strategii kampanii 360.
Spot TV wyemitowany zostanie zarówno w stacjach głównych, jak i tematycznych należących do TVP i Polsatu.Kreacje wideo zobaczymy w kanałach należących do najpopularniejszych stacji telewizyjnych, oraz w mediach społecznościowych należących do PKP Intercity. Za ich produkcję odpowiada studio Papaya, a za postprodukcję Lunapark.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spoty radiowe wyemitują stacje: Grupa RMF, TIME, PR i A17. W przypadku internetu reklamy zobaczymy na łamach serwisów: Sieć GDN, YT, FB, Twitter, Spotify, interia.pl, niezależna.pl, SE.pl. Kampania pojawi się również na nośnikach outdoorowych w największych miastach w Polsce.