Ruszyła promocja PKP Intercity zachęcająca do podróżowania koleją

PKP Intercity wprowadza promocyjną ofertę, która jest szansą na zakup biletów kolejowych w bardzo przyjaznych cenach. O promocji informuje kampania przygotowana przez agencję Publicis Lion.
O autorze
1 min czytania 2022-05-05

Polacy kochają podróżować, a PKP Intercity chce, by kolej była środkiem transportu pierwszego wyboru. Promocyjna oferta, w ramach której można trafić na bardzo atrakcyjne ceny biletów, zachęci pasażerów do częstszych podróży pociągami po całym kraju. Dzięki prowadzonym inwestycjom  podróżowanie z PKP Intercity to coraz wyższy standard, wygoda i szybkość. „Nic, tylko się zakochać w kolei”.

Przed agencją Publicis Lion postawiono zadanie umacniania wizerunku PKP Intercity jako przyjaznej marki, która nieustannie zmienia się na lepsze. Z tego względu kampania jest utrzymana w lekkim, bezpośrednim tonie i zachęca do zakochania się w kolei. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Powodów do zakochania w podróżowaniu koleją jest coraz więcej. Tym, którzy już wybierają przejazdy PKP Intercity chcemy o tym przypomnieć, a tym którzy do tej pory wybierali inne środki transportu, pokazać, że podróż po szynach może być wygodniejsza i szybsza. Nasza kampania jest dosłownym przykładem bitwy o serce i lojalność konsumentów. Budując ideę, zaproponowaliśmy wyjście poza schematy i lekką, prostą komunikację odwołującą się do uczuć i emocji, by uwolnić potencjał marki. Chcemy, by nasze działania były zaskakujące, inspirujące i angażujące, co znalazło wyraz w przygotowanych kreacjach – powiedziała Marta Krakowska-Sochacz, account director z agencji Publicis Lion.

Do zadań agencji Publicis Lion będącej w strukturach Publicis Worldwide należało wypracowanie idei „Zakochaj się w kolei” i stworzenie strategii kampanii 360.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot TV wyemitowany zostanie zarówno w stacjach głównych, jak i tematycznych należących do TVP i Polsatu.Kreacje wideo zobaczymy w kanałach należących do najpopularniejszych stacji telewizyjnych, oraz w mediach społecznościowych należących do PKP Intercity. Za ich produkcję odpowiada studio Papaya, a za postprodukcję Lunapark.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spoty radiowe wyemitują stacje: Grupa RMF, TIME, PR i A17. W przypadku internetu reklamy zobaczymy na łamach serwisów: Sieć GDN, YT, FB, Twitter, Spotify, interia.pl, niezależna.pl, SE.pl. Kampania pojawi się również na nośnikach outdoorowych w największych miastach w Polsce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się