Koncepcja opiera się na innowacyjnym cross-partnerstwie, polegającym na połączeniu pod jednym parasolem aktywacyjnym dwóch różnych kategorii produktowych. Pozwala ono na zbudowanie niestandardowej widoczności w punkcie sprzedaży oraz w digitalu, jak również przyciągnięcie uwagi shopperów.
Z perspektywy uczestników – mechanika aktywacji odznacza się niską barierą wejścia: każdy kto zakupi dowolne produkty marki Alpro za min. 20 zł i zarejestruje paragon na stronie www.zdrowozamieszaj.pl otrzyma voucher w wysokości 10% na wybrane produkty z oferty sklepu on-line Philips.
Zobacz również
– Koncepcja połączenia w jednej aktywacji dwóch marek, które naturalnie się uzupełniają, stanowi dla nas idealny sposób na zaangażowanie konsumentów i edukację w zakresie różnorodnych sposobów konsumpcji napojów Alpro – mówi Magda Książek, kierownik ds. rozwoju kanałów sprzedaży.
Za koncepcję kreatywną, dobór partnera oraz kompleksową obsługę aktywacji odpowiada NAV agency, a za zaprogramowanie i zarządzanie stroną aktywacyjną agencja interaktywna Mint Media.
Promocja „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips” potrwa do 17 listopada br.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing