Kultura w mieście przyszłości, gry wideo jako nośnik kultury, wartościowa komunikacja online, wyzwania jakie stoją przed średnimi i mniejszymi instytucjami w kontekście komunikacji, ekologiczna promocja i produkcja w kulturze – to niektóre z tematów, jakie poruszy 6. edycja ogólnopolskiej Konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka organizowana przez Instytut Kultury Miejskiej. Odbędzie się 11 i 12 maja w formule online. Ruszyła rejestracja na wydarzenie.
Program Konferencji Marketing w Kulturze składa się z dwóch części. Plenarnej, czyli wystąpień, dyskusji i prezentacji dla wszystkich zapisanych uczestników i uczestniczek oraz warsztatowej (webinarowej), w której podczas 3 godzinnych, intensywnych spotkań ze specjalistami i specjalistkami uczestnicy zdobywają konkretną wiedzę o wybranych narzędziach i zagadnieniach. Na webinary obowiązują osobne zapisy, a grupy mają ograniczoną liczbę odbiorców.
Zobacz również
Rejestracja odbywa się za pośrednictwem evenea.pl. Koszt dwudniowego biletu: 200 zł. Koszt webinaru: 123 zł.
Wśród prelegentów i prelegentek: Natala Hatalska (infuture. Institute), Franciszek Georgiew (Tigers), Wouter van der Horst (We share culture), Karolina Kałużynska (Gameset), Wojciech Kardys (Netomania), Anna Rudnicka (Świdnickie Centrum Kultury, kulturanaczasie.pl), Lidia Miłosz (Iławskie Centrum Kultury), Rafał Płotka (Gminny Ośrodek Kultury w Luzinie), Monika Jastrzębska-Opitz (Żuławski Ośrodek Kultury), Kordian Klecha (intui), Aleksandra Janus (Centrum Cyfrowe, Muzea dla klimatu), Magdalena Komornicka (Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki, Kultura dla Klimatu), Joanna Tabaka (Widok na Widownię, Zielona Instytucja Kultury), Iwona Woźniak (Teatr Zagłębia), Marcin Andrzejewski (Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu), Paulina Skipirzepa-Kamińska i Krzysztof Magierski (Warsztaty Kultury).
Pełen program znajduje się w zakładce: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/program/.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Przygotowaliśmy także trzygodzinne spotkania z ekspertami i ekspertkami w formie interaktywnych webinarów. Każdego dnia w godz. 16.00 – 19.00 prowadzony jest ten sam warsztat online, dlatego 11 maja można zapisać się na jeden z interesujących nas tematów, 12 maja wybrać inny. Wyjątkiem jest grupa Google Ads: tu pracować będzie jedna grupa 11 i 12 maja. Webinary odbywają się równolegle, nie ma możliwości uczestnictwa w dwóch jednego dnia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Webinary towarzyszące Konferencji Marketing w Kulturze 11 i 12 maja 2021. Obowiązuje osobna rejestracja w formularzu na evenea.pl:
- Audience development w internecie. Lekcja z pandemii – Piotr Firych, NU Foundation
- Odkryj Google Ads – Maciej Wiśniewski, Premium Ads (11 i 12 maja – jedna, ta sama grupa)
- Lider(ka) kultury – przywództwo dla zaawansowanych – Marek Krawczyk, ZeroBullshit Projektowanie badań w instytucji kultury. Narzędzia i wskazówki – Natalia Brylowska, Instytut Kultury Miejskiej
- Moderacja procesów kreowania pomysłów w zespole. Jak być ciągle twórczym w kulturze? – Łukasz Maźnica, hearts & heads
- Jak zadbać o siebie w pracy? Narzędzia i procesy budowania dobrostanu pracowników kultury. Warsztat Pracowni Artist in Bloom (tylko 11 maja)
- Zarządzanie contentem w social media, Daniel Kotlinski, Tigers
- Jak zacząć przygodę na TIK TOKU?
- Instagram – nowinki, trendy, narzędzia
- LinkedIn – jak prowadzić profil instytucji?
Konferencja odbędzie się w formie online. Podobnie jak w roku 2020 prelegenci zaproszeni są do specjalnie przygotowanego studia w Gdańsku, skąd na żywo transmitowana będzie konferencja z możliwością interakcji uczestników między sobą i zadawania pytań prelegentom.