Zbliżające się CMO Summit by Shortlist jest już 6. edycją merytorycznego wydarzenia dla top managerów marketingu i reklamodawców, jest to event „must be” i „by invitation only”. W poprzednich edycjach uczestniczyli CMOsi zarządzający marketingiem z kilkuset firm z całej Polski, a w edycji CEE z całego regionu. Mieli oni okazję wysłuchać ważnych treści, którymi dzieliła się grupa prelegentów z Polski i ze świata.
Prelekcje w każdej edycji CMO Summit by Shorlist wpisują się w dopasowane do potrzeb i oczekiwań uczestników motywy przewodnie wydarzenia. Tematem tegorocznej konferencji CMO Summit 2022 jest Digital Maturity. Zaproszeni na konferencję top managerowie będą mieli możliwość wysłuchać wystąpień prelegentów z takich firm jak m.in. TikTok, Allegro.pl, Publicis Groupe, T-Mobile, Delvedeeper czy Adform.
Zobacz również
Całe wydarzenie po raz kolejny odbędzie się w formule zdalnej, a o najwyższą jakość zadbają wspólnie z Shortlist Consulting agencja Allegro Brand Experience oraz studio Space Stream.
Aby wziąć udział w wydarzeniu, które odbędzie się 10 i 11 maja 2022 wystarczy zarejestrować się na stronie cmosummit.pl – wydarzenie jest bezpłatne i przeznaczone tylko dla top managerów marketingu, reklamodawców.
Dopełnieniem działań skierowanych do managerów zarządzających marketingiem jest kolejna inicjatywa Shortlist Consulting, czyli konkurs CMO AWARDS.
Komputronik uruchamia konfigurator AI produktów smart home
Będzie to cykliczna, coroczna nagroda w ramach, której CMOsi wyróżnią ze swojego grona koleżanki/kolegów marketerów, którzy wdrożyli lub zainicjowali w swoich firmach najbardziej wartościowe projekty transformacyjne i wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu. Szefowie marketingu, reklamodawcy już teraz mogą zarejestrować się na platformie konkursowej cmoawards.pl i zgłosić swoje kandydatury w jednej lub kilku z sześciu kategorii: Creative innowator, Digital champion, Commerce master, Omnichannel leader, Brand guardian oraz Purpose ambasador.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Po zamknięciu etapu zgłoszeń zbierze się Rada Ekspertów CMO Awards złożona z praktyków rynkowych. Zadaniem Rady Ekspertów nie jest ocena zgłoszeń i dokonań CMO, eksperci mają za zadanie weryfikację zgłoszeń i ewentualne ich doprecyzowanie w uzgodnieniu ze zgłaszającym.
W Radzie Ekspertów CMO Awards zasiadają m.in. Robert Nowakowski, Partner Spencer Stuart Executive Search, Sylwia Chada, CEO TikTok, Marcin Bruś, Advertising Director, Allegro.pl, Anna Sierakowska – Senior Marketing Manager USA & CEE, Delvedeeper, Justyna Duszyńska – CEO, Httpool, Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Business Transformation, NextTECHnow Supervisor, Publicis Group, Marta Macke, CEO, Shortlist Consulting. Po zamknięciu i weryfikacji zgłoszeń rozpocznie się głosowanie, do którego uprawnieni są wszyscy szefowie marketingu, reklamodawcy. Aby wziąć udział w głosowaniu wystarczy zarejestrować się na platformie cmoawards.pl i zapoznać z kandydatami w poszczególnych kategoriach.
Laureaci będą wyłonieni w formule „peer to peer”, czyli CMOsi głosują na kolegów/ koleżanki CMOsów. Po zamknięciu głosowania i zliczeniu głosów przez organizatora i Radę Ekspertów uczestnicy konkursu oraz nominowani zostaną zaproszeni na Galę finałową, podczas której poznamy laureatów w poszczególnych kategoriach oraz CMO oraz zdobywcę Grand Prix.
Nad zgodnym z regulaminem przebiegiem konkursu czuwa partner prawny, kancelaria radcowsko-prawna Dubois&Wspólnicy.