Do 21 czerwca 2023 r. trwać będzie zbieranie nominacji do II edycji Marketing Masterminds – pierwszego programu liderskiego zbudowanego wokół idei wymiany doświadczeń i rozwoju talentów z różnych organizacji z branży komunikacji marketingowej. Kandydatów zgłaszać mogą członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizatora przedsięwzięcia. Celem programu jest wskazanie i wsparcie w rozwoju przyszłych liderów branżowych.
W trwającym dwa lata, bezpłatnym programie, finalnie weźmie udział 10-15 osób, wyłonionych w kilkuetapowej rekrutacji, przeprowadzanej przy wsparciu niezależnej agencji executive search, firmy Antal. Na uczestników czeka wiele rozwijających aktywności: mentoring uznanych marketingowych ekspertów i spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Ważną korzyścią dla uczestników jest także profesjonalny feedback rozwojowy i diagnoza potencjału przywódczego, przygotowujące ich do roli liderów w przyszłości.
Zobacz również
– Jak pokazała pierwsza edycja programu, uczestnicy mają rzadko spotykaną okazję, by poznawać branżę z trzech różnych perspektyw jednocześnie – marketerów, agencji i mediów. Dzięki temu zdobywają kompleksowe spojrzenie na biznes, które w połączeniu ze spotkaniami z topowymi CEOs, pozwala na lepsze zrozumienie, jak osiągnąć sukces rynkowy. W ramach programu stawiamy również na integrujące tworzenie wspólnych projektów, rozwijanie sieci kontaktów i budowanie marki osobistej, m.in. dzięki wystąpieniom publicznym – podkreśla Andrzej Karasowski, vicepresident, head of strategic planning, Warner Bros. Discovery Polska, przedstawiciel partnera programu. – Wartością programu jest również indywidualny mentoring wspierający Marketing Masterminds w skutecznym osiąganiu kolejnych celów zawodowych oraz udział w sesjach inspiracyjnych i warsztatach know-how sharingowych – dodaje.
W gronie ekspertów, którzy inspirowali uczestników I edycji podczas spotkań inside the boardroom byli: Rafał Brzoska, Kasia Kieli, Wojciech Sobieraj, Jarek Ziębiński, Monika Żochowska i Ewa Dudzic. Rolę mentorów dla uczestników pełnili: Sylwia Chada, Maciej Herman, Stanisław Janowski, Igor Kaleński, Magdalena Kotlarczyk, Jacek Olechowski, Marcin Pery, Piotr Piętka, Wojciech Sobieraj, Agnieszka Sora, Donata Wolińska, Tadeusz Żórawski i Dorota Żurkowska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Nominacja do programu liderskiego IAA Polska to niewymagające nakładów narzędzie dla pracodawców, którzy chcą zacieśniać relacje z najbardziej wartościowymi współpracownikami i dać im czytelny sygnał, że dostrzegają ich wyjątkowość. Warto skorzystać z przywileju nominacji – przekonuje Agnieszka Niebutkowska, client manager, sales & marketing z Antal, partnera wspierającego rekrutację do programu.
Organizatorem programu Marketing Masterminds jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Partnerami drugiej edycji są TVN Media, GroupM, mBank i Antal.
Więcej informacji o programie znaleźć można na stronie www.marketingmasterminds.pl.