Grupa Trefl, jako jeden z największych producentów puzzli w Europie i wiodący producent gier planszowych w Polsce, tworzy produkty z myślą o dzieciach, młodzieży i całych rodzinach. Zależy jej bowiem na tym, by za pomocą gier, puzzli czy zabawek dostarczać pomysłów na wspólne i ciekawe spędzanie czasu.
Właśnie korzyści płynące z rodzinnych i przyjacielskich interakcji zostały podkreślone w wielkanocnej kampanii marki. Trefl promuje w niej gry dziecięce (Rodzina Treflików, Boom Boom), rodzinne (Maga Jaja), towarzyskie (Vabang i Po prostu P) oraz zabawki (Miś Tuptuś).
Zobacz również
Działania promocyjne obejmują emisję spotów w TV oraz w kanałach online, promocję w social mediach, reklamy DOOH kupowane w modelu programmatic, a także współpracę z influencerami. W kampanii oprócz standardowych spotów wykorzystywane są wideoinstrukcje emitowane do osób, które wcześniej obejrzały reklamę.
– Dzięki wideoinstrukcji każdy, kto zainteresował się daną grą, od razu otrzymuje jej opis. To taka „wirtualna ulotka”, która utwierdza nas w przekonaniu, że dana gra będzie właściwym wyborem. W kampaniach digital silny nacisk kładziemy na Brand Safety, stąd reklamy skierowane do młodszej grupy emitowane są na platformach i we współpracy z partnerami, którzy mają w tym zakresie największe doświadczenie – You Tube Kids czy Disney Polska – komentuje Aleksandra Pająk, communication director Value Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za kampanię odpowiadają spółki Group One działające w modelu house of communication. Działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media. Spółka Labcon jest odpowiedzialna za pomysł i realizację projektu we współpracy z influencerami. Za kampanie programmatic, paid social oraz działania afiliacyjne odpowiada Agencja MarTech & e-commerce connected SalesTube.
Słuchaj podcastu NowyMarketing