…turnieju golfowego na świecie – World Corporate Golf Challenge. Już dziś można zgłosić się do gry w Plej WCGC Poland 2017 wypełniając formularz rejestracyjny na www.wcgc.pl.
Sponsorem tytularnym i organizatorem wydarzenia jest agencja Plej. Odpowiada za realizację całego turnieju, a także atrakcji towarzyszących, pozyskanie i współpracę ze sponsorami oraz patronami medialnymi, promocję turnieju, działania media relations, a także rejestrację drużyn i kontakt z zawodnikami.
Zobacz również
World Corporate Golf Challenge to największy korporacyjny turniej golfowy świata, w którym udział biorą przedsiębiorcy oraz menedżerowie reprezentujący najwyższe szczeble kariery. Uczestniczące w turniejach drużyny reprezentują jednocześnie firmy oraz kraje, z których pochodzą. Nagrodą w polskiej edycji turnieju jest udział w światowym finale WCGC, 21-25 czerwca 2017 roku, który ponownie odbędzie się na polu Oitavos Dunes Golf Course – jednym ze 100 najlepszych na świecie. Obiekt zlokalizowany jest w malowniczej, leżącej nad Oceanem Atlantyckim miejscowości Cascais w Portugalii. W trwającym kilka dni programie, poza dwudniowym turniejem głównym, znajdą się turnieje dla gości, pokazy, przyjęcia koktajlowe oraz uroczysta gala. W rywalizacji udział weźmie około 80 topowych przedstawicieli świata biznesu.
Turniej WCGC Poland 2017 zostanie rozegrany 9 i 10 czerwca na polu golfowym Sobienie Królewskie Golf & Country Club. Towarzysząca wydarzeniu gala wieczorna odbędzie się 9 czerwca w Reducie Banku Polskiego. Ambasadorem Plej WCGC Poland 2017 jest Mateusz Kusznierewicz.
Sponsorami i partnerami polskiej edycji turnieju są: Sobienie Królewskie Golf & Country Club, Auto Idea Mercedes-Benz, Reduta Banku Polskiego, Deli Catering, Legia Warszawa, Rent Design, Ballantine’s, Grupa e4e, Dr Irena Eris, Premium Yachting, FootJoy, Titleist, Bushnell Golf, Akville i Vytautas.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Regulamin turnieju oraz wszystkie informacje dla uczestników znajdują się na www.wcgc.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing