Ruszyły zgłoszenia do konkursu Innovation 2019

Jeśli łamiesz schematy, płyniesz pod prąd i eksperymentujesz, a przy tym odnosisz sukcesy – zgłoś się do konkursu Innovation 2019. Inicjatywa skierowana jest do: biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów. Zainteresowani mogą zgłaszać swoje projekty do 28 lutego.
O autorze
1 min czytania 2019-01-21

Uczestnicy Innovation 2019 mogą konkurować w trzech kategoriach:

  • Innowacyjny Biznes – zgłaszając nowatorskie koncepcje, odpowiadające na potrzeby rynku i budujące przewagę konkurencyjną. Chętni mają możliwość wyboru spośród sześciu podkategorii: produkt, usługa, model sprzedażowy, model biznesowy oraz dwie nowe: branding oraz CSR.
  • Innowacyjne Doświadczenie – prezentując niekonwencjonalne pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami. Podkategorie z tego obszaru to: content, event, customer/user experience oraz touchpoint.
  • Innowacyjne Media, gdzie można zgłaszać innowacyjne sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu i o właściwym czasie, wybierając z podkategorii: aplikacje i platformy, algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, formaty mediowe i/lub reklamowe, smart use of data.

Jak co roku, laureaci konkursu Innovation mogą liczyć na otrzymanie niezwykłej statuetki, która tak jak ich pomysły wyłamuje się z utartych schematów. Co, jeśli statuetka, zamiast biernie stać na półce, poruszałaby się autonomicznie, aktywnie badając otoczenie, stając się tym samym metaforą eksploracji, poszukiwania własnej drogi, swobody i wolności – idei ściśle związanych z tym czym w istocie jest innowacja? Niebawem będzie się można o tym przekonać dzięki grupie panGenerator, laureatowi tegorocznego Paszportu Polityki oraz Złotego Lwa na Festiwalu Kreatywności w Cannes 2016.

Gala rozdania nagród Innovation odbędzie się 15 kwietnia. Dzień później, podczas Konferencji Innovation będzie można poznać wybrane case studies zwycięzców nagrodzonych złotem.

Więcej o Innovation 2019 znajduje się na stronie www.innovation.sar.org.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Life On Mars, Publicis Media
Sponsorzy: AMS
Partnerzy: Kukbuk
Patroni medialni: NowyMarketing, PRoto, Marketer Plus, Brief

Słuchaj podcastu NowyMarketing