Kategoria Young Creatives Integrated skierowana jest do wszystkich pracowników branży marketingowej, którzy nie ukończyli 29 lat. Dla nich zadaniem w konkursie będzie stworzenie projektu kampanii zintegrowanej na zadany temat. Zwycięski team bierze udział w międzynarodowych finałach podczas Festiwalu Eurobest. Kategorią opiekuje się Jan Majle, dyrektor kreatywny Change Integrated.
Z kolei kategoria Young Creatives Planners została stworzona z myślą o młodych (do 31 roku życia) strategach, media plannerach i resercherach zatrudnionych w agencjach reklamowych i mediowych. Osoby biorące udział w konkursie w ramach tej kategorii będą miały za zadanie stworzenie projektu strategii marketingowej. W tym roku przewodniczącą jury jest Agnieszka Kwaśniewska, Managing Partner Saatchi&SaatchiThink Tank.
Zobacz również
Ostatnia kategoria – Just Creatives, powstała z myślą o kreatywnych powyżej 29 roku życia. Wyzwaniem postawionym przed nimi również będzie stworzenie projektu kampanii zintegrowanej na zadany temat. Przewodniczącym jury w Just Creatives jest Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny BBDO Warszawa.
Na zwycięzców czeka nagroda sponsorowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowe SAR w postaci wyjazdu na festiwal Eurobest do Helsinek.
Polski organizator konursu– Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR czeka na zgłoszenia do 30 września. Następnie na 17 października przewidziane są preeliminacje, a 24 października eliminacje. Finalne prezentacje uczestników odbywać się będą 27 października w siedzibie SKM SAR przy ul. Czerskiej 8/10.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zgłoszenia należy przesyłać do Joanny Stępień na adres [email protected]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji na stronie.