Ruszyły zgłoszenia do Young Creative Eurobest 2014

Wraz z początkiem września ruszyły zapisy do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. Podobnie jak rok wcześniej na zainteresowanych czekają trzy kategorie, każda z nich skierowana do innej grupy pracowników branży komunikacji marketingowej. Swój udział zgłaszać można do 30 września.
O autorze
1 min czytania 2014-09-05

Kategoria Young Creatives Integrated skierowana jest do wszystkich pracowników branży marketingowej, którzy nie ukończyli 29 lat. Dla nich zadaniem w konkursie będzie stworzenie projektu kampanii zintegrowanej na zadany temat. Zwycięski team bierze udział w międzynarodowych finałach podczas Festiwalu Eurobest. Kategorią opiekuje się Jan Majle, dyrektor kreatywny Change Integrated.

Z kolei kategoria Young Creatives Planners została stworzona z myślą o młodych (do 31 roku życia) strategach, media plannerach i resercherach zatrudnionych w agencjach reklamowych i mediowych. Osoby biorące udział w konkursie w ramach tej kategorii będą miały za zadanie stworzenie projektu strategii marketingowej. W tym roku przewodniczącą jury jest Agnieszka Kwaśniewska, Managing Partner Saatchi&SaatchiThink Tank.

Ostatnia kategoria – Just Creatives, powstała z myślą o kreatywnych powyżej 29 roku życia. Wyzwaniem postawionym przed nimi również będzie stworzenie projektu kampanii zintegrowanej na zadany temat. Przewodniczącym jury w Just Creatives jest Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny BBDO Warszawa.

Na zwycięzców czeka nagroda sponsorowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowe SAR w postaci wyjazdu na festiwal Eurobest do Helsinek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Polski organizator konursu– Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR czeka na zgłoszenia do 30 września. Następnie na 17 października przewidziane są preeliminacje, a 24 października eliminacje. Finalne prezentacje uczestników odbywać się będą 27 października w siedzibie SKM SAR przy ul. Czerskiej 8/10.  

Zgłoszenia należy przesyłać do Joanny Stępień na adres [email protected]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się