W konkursie najważniejszym kryterium oceny jest umiejętność kreatywnego myślenia, dlatego Organizatorzy zachęcają do udziału nie tylko pracowników dużych agencji komunikacyjnych, ale także mniejszych studiów butików oraz freelancerów czy studentów. Teamy można zgłaszać do 2 października.
W każdej z trzech kategorii startują dwu osobowe zespoły, złożone z pracowników agencji reklamowych domów mediowych, agencji PR, freelancerów, pracowników butików czy studiów kreatywnych, studentów. Uczestnicy, od momentu otrzymania briefu, mają 48 godzin na przygotowanie projektu kampanii zintegrowanej lub strategii marketingowej. Każda grupa pracuje nad specjalnie dla niej przygotowanym briefem.
Zobacz również
Kategoria Young Creatives Integrated skierowana jest do wszystkich j, którzy nie ukończyli 29 lat. Dla nich zadaniem w konkursie będzie stworzenie projektu kampanii zintegrowanej. Zwycięski team bierze udział w międzynarodowych finałach podczas Festiwalu Eurobest. Kategorią opiekuje się Kamil Majewski, dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions
Z kolei kategoria Young Creatives Planners została stworzona z myślą o młodych (do 31 roku życia) strategach, media plannerach i resercherach zatrudnionych w agencjach reklamowych i domach mediowych. Osoby biorące udział w konkursie w ramach tej kategorii będą miały za zadanie stworzenie projektu strategii marketingowej. W tym roku przewodniczącą jury jest Roman Łoziński, Strategy Director w Ars Thanea.
Ostatnia kategoria – Just Creatives, powstała z myślą o kreatywnych powyżej 29 roku życia. Wyzwaniem postawionym przed nimi będzie stworzenie projektu kampanii zintegrowanej. Przewodniczącym jury w Just Creatives jest Dariusz Rzontkowski, Creative Partner Walk.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Na zwycięzców czekają nagrody sponsorowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowe SAR w postaci wyjazdu na festiwal Eurobest do Antwerpii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zespoły mogą zgłaszać się do 2 października. Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się 29 października podczas Pokazu Cannes Lions w Mulitikinie Złote Tarasy
Więcej informacji na stronie.
Zgłoszenia należy przesyłać do Czarka Niewiadomskiego na adres [email protected]