Tak w skrócie można podsumować projekt „Interaktywna podróż w czasie – mobilne muzeum MAN”, za którego koncept i realizację odpowiada Agencja Reklamowa S4.
Podczas tegorocznej gali Golden Arrow 2016, która odbyła się 23 czerwca w PIN-UP Studio w Warszawie, agencja S4 otrzymała główne wyróżnienie w kategorii event marketing za projekt „Interaktywna podróż w czasie – mobilne muzeum MAN”. Wirtualne muzeum, które zostało zorganizowane z okazji stulecia marki MAN, można było zwiedzić podczas plenerowych imprez motoryzacyjnych, które odbywały się w 2015 roku na terenie całego kraju.
Zobacz również
Muzem powstało w specjalnie zaprojektowanej i zaadaptowanej naczepie ciężarówki MAN. Jego celem było innowacyjne i angażujące przedstawienie historii oraz wizji przyszłości tego niemieckiego producenta ciężarówek i autobusów.
Oprócz materiałów obrazujących najważniejsze wydarzenia w historii marki, na wszystkich zwiedzających czekało także 5 interaktywnych stanowiskach, wyposażonych w tablety z aplikacją rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki nim można się było zapoznać z procesem powstania 5 wybranych pojazdów MAN. Dużym zainteresowaniem cieszył się także model koncepcyjny – futurystyczny samochód MAN, który dzięki technologii druku 3D powstawał na oczach obecnych w naczepie osób.
Za koncept kreatywny oraz realizację akcji odpowiada agencja S4: Monika Skalska ze strony client service oraz Maciej Urbanek, Piotr Żarczyński i Norbert Wawro z działu kreacji. Za kampanię po stronie MAN odpowiedzialni byli Kamil Janikowski – Marketing manager oraz Beata Galas – Dyrektor marketingu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing