Konkurs „Design It Yourself”, organizowany przez markę Flügger, dedykowany jest projektantom wnętrz, który w swojej pracy kierują się wyobraźnią i nie boją się tworzenia nieszablonowych projektów. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu kreatywnej aranżacji wnętrza wybranego pomieszczenia domu lub mieszkania, która odda niepowtarzalny styl projektanta i powstanie z wykorzystaniem min. 2 produktów marki Flügger. Wśród przewidzianych nagród znajdują się: wyjazd do światowej stolicy minimalizmu na Stockholm Design Week oraz nagrody finansowe w wysokości 5000 i 3000 zł. Dodatkową nagrodą dla 3 zwycięzców oraz 5 wyróżnionych osób jest zaproszenie do gdańskiej siedziby marki Flügger na spotkanie z projektantem marki Fiona Wall Design – Maciejem Wojcickim.
Agencja Reklamowa S4 opracowała koncept kreatywny wraz z mechaniką konkursu, stworzyła KV konkursu, odpowiadała za kwestię nagród dla zwycięzców. Dodatkowo po stronie agencji znalazło się stworzenie portalu www.fluggerdesign.pl oraz przygotowanie nośników do kampanii w Internecie, obejmującej m.in. portale takie jak: urzadzamy.pl, ladnydom.pl, dekoria.pl, vogue.com.pl.
Zobacz również
Konkurs ruszył 1 października i potrwa do końca listopada 2017. Po stronie agencji S4 za realizację projektu odpowiada zespół projektowy tworzony przez: Agatę Pęzioł, Łukasza Machejka, Elżbietę Łapczyńską, Macieja Urbanka oraz Norberta Wawro. Po stronie marki Flügger za koordynacje prac odpowiada Karolina Murawska- Marketing Specialist.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach