Są już pierwsi śmiałkowie gotowi podjąć wyzwanie i rozwinąć skrzydła w biznesie

Choć program „Rozwiń Skrzydła” wystartował zaledwie przed dwoma tygodniami to już cieszy się znacznym zainteresowaniem. Na konkurs wpłynęły pierwsze propozycje innowacyjnych przedsięwzięć biznesowych.
O autorze
1 min czytania 2016-12-13

Program zainicjowany przez spółkę TEDI, właściciela marki „Vodka Szelment” ma na celu popularyzację przedsiębiorczości. Nagrodą za najlepszy pomysł zgłoszony do konkursu jest założenie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, pakiet pełnego wsparcia związanego z obsługą księgową, marketingiem, logistyką i organizacją, ale przede wszystkim dokapitalizowanie projektu w kwocie nawet miliona złotych brutto!

Co nas bardzo cieszy, zainteresowanie Programem jest znaczne. Dzwonią do nas osoby z całego kraju zadając przy tym szereg dodatkowych pytań odnośnie warunków i możliwości wzięcia w nim udziału. Mamy też już pierwsze zgłoszenia. Na razie nie chcemy zdradzać szczegółów, ale powiem tylko, że pomysły które do tej pory do nas trafiły są… dość odważne a na pewno innowacyjne. I właśnie o to nam chodzi! – mówi Łukasz Stoliński z Tedi. 

Konkurs „Rozwiń Skrzydła” jest skierowany do każdego dorosłego Polaka. I nie ma tu znaczenia status zawodowy uczestnika. – Zachęcamy do udziału wszystkich, niezależnie od tego czy studiują, pracują, są aktualnie bez pracy czy też prowadzą już własną działalność. Liczy się tylko poziom innowacyjności pomysłu i kreatywność autora – wyjaśnia.

Brak jest również ograniczeń jeśli chodzi o branżę czy też typ biznesu. Mogą to być typowe firmy on-line, ale również przedsięwzięcia usługowe, handlowe lub produkcyjne realizowane tradycyjnie. Jedynym wyjątkiem jest branża spożywcza, która z uwagi na bliski związek z nią organizatora jest mu szczególnie bliska. Dlatego propozycje dotyczące właśnie tej szeroko pojętej branży będą dodatkowo punktowane.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czasu na przemyślenie swojej pomysłu i wysłanie zgłoszenia zostało jeszcze sporo – prawie dwa miesiące. Można to bowiem uczynić do końca stycznia. W pierwszej fazie należy pobrać ze strony RozwinSkrzydla.biz formularz zgłoszeniowy i wypełnić go podstawowymi danymi na temat swojego pomysłu na biznes. 

Następnie po zamknięciu tego etapu, komisja konkursowa wybierze najciekawsze propozycje, dając ich autorom możliwość stworzenia biznes planów, które zostaną już poddane szczegółowej weryfikacji i analizie. Dodatkowo, uczestnicy drugiego etapu otrzymają szansę prezentacji swoich założeń przed komisją, która podda ocenie zarówno przedstawiony plan jak i sposób prezentacji pomysłu. Zwycięzcę poznamy w kwietniu przyszłego roku.   

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pomysłodawcą i organizatorem programu jest spółka TEDI, właściciel marki „Vodka Szelment”, która będzie wspólnikiem zwycięzcy. Szczegóły na temat konkursu, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie programu, pod adresem RozwinSkrzydla.biz.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się