Program zainicjowany przez spółkę TEDI, właściciela marki „Vodka Szelment” ma na celu popularyzację przedsiębiorczości. Nagrodą za najlepszy pomysł zgłoszony do konkursu jest założenie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, pakiet pełnego wsparcia związanego z obsługą księgową, marketingiem, logistyką i organizacją, ale przede wszystkim dokapitalizowanie projektu w kwocie nawet miliona złotych brutto!
– Co nas bardzo cieszy, zainteresowanie Programem jest znaczne. Dzwonią do nas osoby z całego kraju zadając przy tym szereg dodatkowych pytań odnośnie warunków i możliwości wzięcia w nim udziału. Mamy też już pierwsze zgłoszenia. Na razie nie chcemy zdradzać szczegółów, ale powiem tylko, że pomysły które do tej pory do nas trafiły są… dość odważne a na pewno innowacyjne. I właśnie o to nam chodzi! – mówi Łukasz Stoliński z Tedi.
Zobacz również
Konkurs „Rozwiń Skrzydła” jest skierowany do każdego dorosłego Polaka. I nie ma tu znaczenia status zawodowy uczestnika. – Zachęcamy do udziału wszystkich, niezależnie od tego czy studiują, pracują, są aktualnie bez pracy czy też prowadzą już własną działalność. Liczy się tylko poziom innowacyjności pomysłu i kreatywność autora – wyjaśnia.
Brak jest również ograniczeń jeśli chodzi o branżę czy też typ biznesu. Mogą to być typowe firmy on-line, ale również przedsięwzięcia usługowe, handlowe lub produkcyjne realizowane tradycyjnie. Jedynym wyjątkiem jest branża spożywcza, która z uwagi na bliski związek z nią organizatora jest mu szczególnie bliska. Dlatego propozycje dotyczące właśnie tej szeroko pojętej branży będą dodatkowo punktowane.
Czasu na przemyślenie swojej pomysłu i wysłanie zgłoszenia zostało jeszcze sporo – prawie dwa miesiące. Można to bowiem uczynić do końca stycznia. W pierwszej fazie należy pobrać ze strony RozwinSkrzydla.biz formularz zgłoszeniowy i wypełnić go podstawowymi danymi na temat swojego pomysłu na biznes.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Następnie po zamknięciu tego etapu, komisja konkursowa wybierze najciekawsze propozycje, dając ich autorom możliwość stworzenia biznes planów, które zostaną już poddane szczegółowej weryfikacji i analizie. Dodatkowo, uczestnicy drugiego etapu otrzymają szansę prezentacji swoich założeń przed komisją, która podda ocenie zarówno przedstawiony plan jak i sposób prezentacji pomysłu. Zwycięzcę poznamy w kwietniu przyszłego roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pomysłodawcą i organizatorem programu jest spółka TEDI, właściciel marki „Vodka Szelment”, która będzie wspólnikiem zwycięzcy. Szczegóły na temat konkursu, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie programu, pod adresem RozwinSkrzydla.biz.