… Patrycją Bruź-Soniewicką oraz Michałem Glapińskim, dyrektorami zarządzającymi Saatchi & Saatchi IS. Integracja agencji ze strukturami Publicis Groupe jest konsekwencją zakończenia 4-letniego procesu wykupu (earn out).
„Saatchi & Saatchi IS to agencja full service z unikatowym na rynku know how obszarze e-commerce i digital, ważna składowa centrum kompetencyjnego jakim jest Publicis Communications. Wierzę, że wspólnie z całym dotychczasowym zespołem nadal będziemy rozwijać firmę, umacniając zaufanie obecnych klientów i zdobywając przyszłych”, mówi Tomasz Pawlikowski.
Zobacz również
W Polsce Saatchi & Saatchi IS to w pełni zintegrowana agencja reklamowa, łącząca kompetencje full service oraz digital i top new media shop, ze szczególnym wykorzystaniem kanału eCommerce. Agencja specjalizuje się̨ w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii e-marketingowych, gdzie priorytetem jest zwrot z inwestycji (ROI) przy wykorzystaniu innowacyjnych technologii. W globalnych strukturach Publicis Groupe agencja pełni funkcję Global eCommerce Centre of Excellence Saatchi & Saatchi Worldwide.
„Przez ostatni rok wspólnie z Tomaszem pracowaliśmy nad wykorzystaniem potencjału digitalowego Saatchi&Saatchi IS na rzecz innych spółek grupy. Dziś wchodzimy w kolejny etap współdzielenia zasobów i integracji Publicis Communications.”, dodaje Michał Glapiński.
Saatchi & Saatchi IS to także jedna z największych agencji kreatywnych w Polsce, nagradzana w kraju i poza granicami. Tylko w 2017, zdobyła pierwsze miejsce w rankingu agencji podczas Innovation Awards 2017, a następnie potwierdziła sukces, otrzymując tytuł Agencji Roku 2017 na najbardziej prestiżowym polskim festiwalu kreatywnym KTR 2017.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Saatchi&Saatchi IS to agencja o silnej tożsamości, nagradzana zarówno na festiwalach kreatywnych, jak i w konkursie efektywności komunikacji.. Kolejne kilkanaście miesięcy to nowe wyzwania związane z zachowaniem naszej wyjątkowości tam, gdzie agencje spod szyldu Publicis Communications nadal ze sobą konkurują, oraz znalezienia synergii w obszarach, w których możemy się wspierać”, dodaje Patrycja Bruź-Soniewicka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Firma zatrudnia ponad 400 pracowników w oddziałach w Poznaniu, Warszawie, Genewie, Singapurze, Dubaju i Nowym Yorku. Obsługuje Klientów w Polsce, regionalnie (Europa Centralna) oraz w Europie i na świecie: P&G, GSK, AXA, Duracell, BP, VISA, IKEA, Carrefour, MARS, Microsoft, Totalizator Sportowy, Jacobs Douve Egberts, COTY, Mattel.
Piotr Morkowski funkcję CEO Saatchi & Saatchi IS pełnił od sierpnia 2014 roku, zastępując na stanowisku Igora Kaleńskiego (szefa agencji w latach 2008-2014). Jego głównym zdaniem była integracja Saatchi & Saatchi Polska z Interactive Solutions. Piotr na razie unika definitywnych deklaracji dotyczących swoich dalszych planów, ale wstępnie wspomina, że ze swoją duszą start-up’owca zamierza zająć się prowadzeniem projektów w obszarze innowacji oraz nowych technologii.