„Czy nasze dzieci polecą w kosmos? Czy pozostanie to dla niech marzeniem czy stanie się koniecznością?” W najnowszej kampanii marka Dafi głosem Tomasza Kota inspiruje do refleksji nad przyszłością ziemi i podejmowania decyzji, które wspomogą zagrożoną naturę. Bo nawet małe, codzienne decyzje mają znaczenie dla środowiska. Dlatego Dafi zachęca do podjęcia „Kosmicznego wyzwania”, które jest metaforą trudnej próby, którą musimy podjąć na rzecz przyszłych pokoleń i ich życia w zgodzie z przyrodą. Nie sposób zaprzeczyć, że jednym z największych problemów są zalegające w lasach i pływające w oceanach jednorazowe, plastikowe butelki oraz foliowe torby. Wybór wielorazowych produktów codziennego użytku jak dzbanki i butelki filtrujące, to pierwszy i najprostszy krok redukujący zbędne odpady.
Dafi to polska marka, działająca na rynku od ponad 30 lat. Przez ten czas ta rodzinna firma, zatrudniająca ponad 300 pracowników, stworzyła liczne autorskie i opatentowane rozwiązania, łączące aspekt ekologiczny z innowacyjnością, wynikającą z aktualnych potrzeb rynku. Wszystkie działy spółki skupione są w dwóch fabrykach na terenie Kielc i okolic. Samowystarczalny dział projektowo-konstrukcyjny inicjuje powstawanie nowych produktów, które w całości tworzone są w jednym miejscu – podczas wieloetapowego procesu produkcyjnego. Własne laboratorium i dział kontroli jakości zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa oraz skuteczności filtrów Dafi.
Zobacz również
Udział w kampanii wziął aktor Tomasz Kot, który w spocie – głównym elemencie kampanii – zachęca do podjęcia „Kosmicznego wyzwania”, zadbania o planetę, tak aby nasze dzieci nie musiały kiedyś szukać innego miejsca do życia.
– Działalność przedsiębiorstwa prowadzona na szeroką skalę niesie ze sobą wielką odpowiedzialność. Czujemy zobowiązanie wobec natury, stąd też nie tylko produkujemy rozwiązania pozwalające zadbać o ekologię, ale też edukujemy, staramy się dawać dobry przykład innym. Wiemy, że tylko przemyślane kroki i pełne zaangażowanie potrafią przynieść sukces, dlatego też do naszych kampanii wybieramy ambasadorów, którzy utożsamiają się z naszymi wartościami. Pan Tomasz Kot doskonale odnalazł się w swojej roli, w pełni angażując się w projekt. Nie byłoby to możliwe, gdybyśmy nie wyznawali tych samych ideałów – tłumaczy Katarzyna Bursztein, dyrektor marketingu Formaster Group, właściciela marki Dafi.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Na propozycję Dafi zareagowałem entuzjastycznie i przyznaję, że czuję satysfakcję z bycia częścią fajnego projektu edukacyjno-uświadamiającego. Jest mi to bliskie. Wspieranie ważnych inicjatyw, wdrażanie własnych rozwiązań, uwzględniających troskę o środowisko to aspekty, które szczególnie zwróciły moją uwagę. Do tego dochodzi fakt, że producent jest polski, a rzeczy, które produkuje są jakościowo bardzo dobre – komentuje Tomasz Kot.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania wystartowały 1 września. Kreacje obejmują kampanię telewizyjną (spot 15”, 30”, billboard sponsorski) oraz kampanię w Internecie, w tym w social mediach. W ramach kampanii przygotowana została też specjalna strona internetowa, na której można dołączyć do kosmicznego wyzwania.
Reżyserem reklamy jest Grajper. Produkcją spotu zajęło się Mama Films. Działania PR prowadzi wieloletni partner Dafi – agencja Platinium Cast. Za optymalne planowanie i zakup mediów odpowiada od kilku lat SDE Media & Events. Wszystko odbywa się przy aktywnym współudziale działu marketingu Dafi.