Ruszyła nowa kampania realizowana przez Saatchi&Saatchi dla Douglas Polska. Oparta jest na treściach stworzonych przez influencerów: Julię Mellort, Sylwię Butor i Beauty Boya. W komunikacji „social first” Douglas prezentuje letnie historie, do których przeżycia zainspirowały influencerów kosmetyki do makijażu Douglas Collection.
Kampania realizowana jest w modelu współpracy angażującym influencerów, jako współtwórców. Dzięki połączeniu ich kompetencji z działami content creatives, social media i influencer marketingu agencji, wszystkie stworzone na potrzeby kampanii materiały branded contentowe dopasowane są do potrzeb i oczekiwań generacji Z.
Zobacz również
– Siła influencer marketingu opiera się na autentyczności, dlatego z dumą powierzyliśmy przygotowanie klipów do naszej najnowszej kampanii trzem utalentowanym twórcom, którzy są głosem generacji Z. Naszym celem jest prowadzenie narracji w sposób, który jest bliski młodym ludziom, tym samym skupiamy się na komunikacji i formatach natywnych dla naszej głównej grupy docelowej – platformą do przekazywania naszej inspirującej historii będzie zatem TikTok, IG i YT. Wierzymy, że niezwykłe letnie makijaże z Douglas Collection staną się katalizatorem pełnych emocji przygód i niezapomnianych chwil tego lata – podkreśla Ewa Sadowska, head of marketing communications, Douglas Polska.
W 20-, 8- i 6-sekundowych wideo zaprezentowane zostały porywające letnie historie Julii Mellort, Sylwii Butor i Beauty Boya, w których towarzyszą im kosmetyki do makijażu Douglas Collection. W ramach współpracy z twórcami, agencja Saatchi&Saatchi dostosowywała przygotowane przez influencerów materiały, nadając im bliski marce styl, równocześnie dbając o autentyczność tworzonych treści.
Komunikacji z wykorzystaniem wideo towarzyszą dedykowane materiały stworzone na social media marki Douglas, a także treści przygotowywane przez influencerów do ich własnych kanałów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Saatchi&Saatchi odpowiada za koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii, planowanie komunikacji w mediach społecznościowych, stworzenie hero wideo kampanii i materiałów wykorzystywanych w komunikacji na TikToku, Facebooku, Instagramie czy YouTube, a także za nawiązanie i koordynowanie współpracy z influencerami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker, postprodukcją materiałów wideo zajęło się studio produkcyjne Badi Badi.