Agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) rozpoczęła obsługę marki Orange. Spółka będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii i koordynację działań performance marketing, a także za konsulting dotyczący technologii marketingowych i narzędzi analitycznych. Głównym celem wspólnych działań jest wzrost sprzedaży w kanale online Orange. SalesTube będzie współpracował z agencją Value Media odpowiedzialną za strategię i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji.
Wybór partnera consultingowego nigdy nie jest łatwy, szukaliśmy zespołu digital native, który rozumie wyzwania związane z kanałami performance i ich integracją, ale też doświadczonego w zwinnej pracy w obszarze martech i integracji danych. Zależało nam także na podmiocie, który będzie w stanie w sposób zorganizowany zarządzać procesami w tak dużej skali, jak nasza, do czego zespół Salestube nas przekonał – komentuje Małgorzata Wróbel, kierowniczka działu performance marketing Orange Polska.
Zobacz również
W ramach współpracy SalesTube zajmie się działaniami z zakresu MarTech & e-commerce w modelu konsultingowym. Kluczowym obszarem kooperacji będzie praca nad rozwojem i uzyskaniem synergii pomiędzy działaniami digital marketing tak, by uzyskać wzrost sprzedaży w tym kanale, a także analiza ekosystemu technologicznego w obszarze marketingu oraz efektywne wykorzystanie first party data w komunikacji z użytkownikami.
Współpraca jest wynikiem wygranej w przetargu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach