Właśnie startuje nowa kampania marki, która podkreśla ich różnorodność i jest równie smakowita, jak one!
Nowa kampania marki Łowicz zwraca uwagę na wiele możliwych zastosowań przetworów owocowych, podkreśla różnorodność produktów dżemowych – ich konsystencję, smaki i rodzaje. Spot zwraca uwagę na szeroką ofertę produktów Łowicz, a także na wielość możliwości ich wykorzystania, atrakcyjność podania i uniwersalność na śniadanie.
Zobacz również
Reklama jest dynamiczna i niesamowicie apetyczna. Smakosze śniadań prezentują w niej wiele możliwości wykorzystania produktów Łowicz. Dżemy, konfitury i powidła zmieniają nawet najprostsze dania w smakowite pomysły na posiłek. Okazuje się, że warto rozpocząć dzień z produktami dżemowymi Łowicz, a każde owocowe śniadanie jest „takie, że łooo”! Wniosek jest jeden – Łowicz to samo najlepsze na śniadanie!
Start kampanii: 8.02.2016 r.
Agencja reklamowa: Agencja Reklamowa Brasil
Dom Mediowy: Mindshare
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing