Samorządy w świetle wyzwań: podsumowanie Konferencji „PR w samorządzie i administracji”

Samorządy w świetle wyzwań: podsumowanie Konferencji „PR w samorządzie i administracji”
Dyskusje, warsztaty, case studies oraz wymiana najlepszych praktyk – to tylko niektóre elementy opisujące tegoroczną konferencję. W centrum uwagi znalazły się wyzwania, jakie stoją przed współczesnymi samorządami oraz nowoczesne metody będące odpowiedzią na nie. Rozdane zostały także Kryształy PR, czyli nagrody dla najlepszych PR-owych inicjatyw samorządowych.
O autorze
1 min czytania 2023-12-04

Tegoroczne wydarzenie odbyło się w dniach 22-24 listopada w Kromerowie koło Olsztyna. To pierwszy raz, kiedy PR w Samorządzie i Administracji został zorganizowany na Warmii! Forum zgromadziło reprezentantów samorządów i ich PR-owców z całego kraju. Były eksperckie panele, inspirujące prezentacje i burzliwe debaty oraz masa praktycznych porad w formie warsztatowej. Uczestnicy skupili się na poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań i odpowiedzi na współczesne problemy. Wśród zagadnień znalazły się m.in. promocja regionu i gminy, strategia w wyborach i radzenie sobie z kryzysem wizerunkowym, transformacje miast, TikTok dla Gmin czy wykorzystanie sztucznej inteligencji w codziennej pracy urzędu. 


– PRwSiA to naprawdę wartościowe wydarzenie. Dzięki różnorodności problemów i wyzwań lokalnych samorządów, które wzięły udział w konferencji, mogliśmy szerzej spojrzeć na trudności w naszej branży i znaleźć lepsze odpowiedzi i rozwiązania na nie. To właśnie w tej różnorodności tkwi nasza siła. Ale to nie tylko miejsce dyskusji czy szukania odpowiedzi – to również miejsce nawiązywania wartościowych znajomości i współprac, które w przyszłości mogą przynieść jeszcze więcej korzyści – mówi Sebastian Chachołek, ekspert ds. marketingu politycznego. 


PRwSiA to nie tylko szukanie rozwiązań – to także nagradzanie tych najbardziej wartościowych. Wydarzeniu tradycyjnie już towarzyszył konkurs Kryształy PR-u, na którym wyłoniono sześciu laureatów w sześciu kategoriach: 

  • Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych Grand Prix zdobyła Gmina Miasto Sierpc
  • Najlepszy film promocyjny Grand Prix otrzymał Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
  • Najlepsza kreatywna kampania promocyjna Grand Prix otrzymali ex aequo Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego oraz Urząd Miasta w Rumii
  • Najlepszy event społeczny Grand Prix zdobyło Wiślańskie Centrum Kultury
  • Najlepsza gazeta miejska/biuletyn Grand Prix otrzymali ex aequo Miasto Cieszyn oraz Gmina Damasławek
  • Najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej Grand Prix otrzymał Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie


Wielkie gratulacje dla zwycięzców! Tegoroczna edycja zakończyła się niemałym sukcesem i pokazała, że wydarzenie jest na najwyższym poziomie. Teraz nie pozostało już nic, jak tylko skorzystać z przekazanych podczas prelekcji porad i wyszukiwać coraz to kolejnych, nowatorskich i oryginalnych rozwiązań, które zostaną nagrodzone podczas następnej edycji Konkursu i Konferencji. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj