Organizowana od wielu lat przez Stowarzyszenie mali bracia Ubogich akcja fundrisingowa „Podaruj Wigilię” zwraca uwagę jak trudnym i bolesnym doświadczeniem jest samotność starszych osób, szczególnie w święta. Podobnie jak w zeszłym roku, agencja BBDO Warszawa, opracowała pro publico bono strategię i kreację wielokanałowej kampanii społecznej promującej akcję Stowarzyszenia.
– W tym roku chcieliśmy pokazać, że ludzie starsi nie są samotni od zawsze. Że mieli życie takie samo, jakie mamy my. Pełne pracy, miłości, znajomych i rodzinnych emocji. Być może, jak my, byli zbyt zajęci codziennymi sprawami, żeby pamiętać o mieszkającej samotnie babci. I wreszcie – tak samo jak my – nie brali pod uwagę, że kiedyś nie będą mieli się do kogo odezwać. Dlatego są dwa komunikaty. Pierwszy – pomóżmy podopiecznym fundacji, drugi zatrzymajmy się między pracą a wyjazdami do Azji i zajrzyjmy do babci i dziadka – mówi Kamil Redestowicz, dyrektor kreatywny BBDO.
Zobacz również
Darowizny na rzecz Stowarzyszenia można wpłacać poprzez stronę kampanii.
Kampania 360 obejmuje: film emitowany w stacjach telewizyjnych oraz w internecie, spoty radiowe, kampanię digital oraz reklamy prasowe. Produkcję filmu kolejny rok z rzędu została powierzona agencji Papaya Films, za zakup mediów odpowiadał Starcom.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]