W ramach kampanii przygotowane zostały spoty radiowe i TV. 30 sekundowy spot telewizyjny wyemitowany zostanie w styczniu w kanałach TVP, a wersja radiowa w stacjach Polskiego Radia. Autorami spotów są dyrektorzy kreatywni San Markos: Przemek Słodkowski i Marcin Wojtulewicz.
“Pracując nad tą kampanią chcieliśmy pokazać, jak słowo zmienia świat. Z okazji stulecia urodzin ks. Twardowskiego, który tak pięknie potrafił posługiwać się słowem, pokazujemy jak wielką rolę słowo pełni w życiu ludzi” – mówi Piotr Sroka, Brand Director w San Markos.
Zobacz również
Projekt „Słowo zabiera głos” to cykl wydarzeń artystycznych, edukacyjnych i popularnonaukowych związanych z jubileuszem 100-lecia Urodzin ks. Twardowskiego, realizowanych w różnych częściach Polski i za granicą przez cały ubiegły rok.
Agencja San Markos była autorem kreacji w ramach całego projektu „Słowo zabiera głos”. Przygotowała identyfikację korporacyjną, materiały graficzne do poszczególnych wydarzeń, jej autorstwa jest również sama nazwa akcji. Za działania PR odpowiada agencja PUBLICITY, za eventy w ramach projektu – agencja JET EVENTS.
Kampania powstała na zamówienie Społecznego Komitetu 100-lecia Urodzin ks. Jana Twardowskiego w ramach projektu Słowo Zabiera Głos, sfinansowana przez Narodowe Centrum Kultury ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing