Marka TXM Textilmarket istnieje na rynku od ponad 20 lat. To polska sieć odzieży z segmentu dyskontowego licząca łącznie ponad 400 sklepów w Polsce, Rumunii i Słowacji.
W ramach kampanii zaplanowano emisję spotu reklamowego we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych oraz wybranych tematycznych. W spocie wykorzystano trend Generations, który adresuje ofertę do osób w różnym wieku. To odpowiedź na potrzeby klientów i trendy rynkowe. Utrzymana w lekkiej i nowoczesnej formie reklama, adresowana jest do kobiet w wieku 25+.
Zobacz również
„Zdecydowaliśmy się na działania telewizyjne, aby pokazać klientom markę TXM z innej strony, odświeżyć nieco jej wizerunek i przypomnieć o walorach, jakimi są z pewnością doskonałe ceny w połączeniu z atrakcyjnym wyglądem produktu. Wierzymy, że kampania przysporzy nam wielu nowych klientów – zarówno w sklepach, jak i online.” – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, Dyrektor Marketingu TXM.
Działania te wspierane są poprzez inne narzędzia komunikacji, w tym Internet, social media oraz gazetkę promocyjną.
Za produkcję kampanii odpowiedzialny jest dom produkcyjny Lucky Luciano, a za zakup mediów dom mediowy Code Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing