W ramach współpracy agencja zajmie się przygotowaniem kampanii promującej gamę produktów marek Sidolux (płyny do podłóg, płyny uniwersalne, produkty do czyszczenia mebli, płyny do szyb) i Perlux (kapsułki do prania) w radiu i telewizji. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Grape.
Wybraliśmy agencję San Markos ze względu na najciekawszą ofertę oraz doświadczenie firmy przy realizacji podobnych projektów. Głównym celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki na rynku oraz szerokie dotarcie do konsumentów. Chcemy im przypomnieć, że Sidolux to od wielu lat niekwestionowany lider i marka nr 1 wśród produktów do podłóg w Polsce* – komentuje Justyna Kiełkowska, Marketing Manager, Lakma Strefa.
Zobacz również
Start kampanii telewizyjnej oraz radiowej planowany jest na połowę października. Firmy nie podały, na jak długo zawarły umowę.
Lakma Strefa – polskie przedsiębiorstwo założone w 1988. Spółka specjalizuje się w szeroko rozumianej chemii budowlanej, systemach dociepleń oraz chemii gospodarczej i profesjonalnej. Jeden z liderów na krajowym i europejskim rynku. Naczelną dewizą firmy jest ciągły rozwój nowych technologii oraz produktów, a także troska o środowisko naturalne. Portfolio marek: Sidolux, Perlux, Alertex, Sollux Organic Clean, Preseptol.
*LAKMA za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami – scanning (Total Poland incl. Discounters Premium Read) jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty (Disconuters Premium Read) – scanning, Sklepy Chemiczne, Duże sklepy spożywcze, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Kioski, Stacje Benzynowe, udział sprzedaży wartościowej i sprzedaży w sztukach w skumulowanym okresie VII 2016-VI 2017, w kategorii Środków do czyszczenia podłóg.
Słuchaj podcastu NowyMarketing