W ramach działań San Markos przygotuje i przeprowadzi kolejny etap rebrandingu kawiarni COSTA COFFEE. Tak jak w pierwszym etapie testowym, który obejmował 20 kawiarni, działania BTL zostały podzielone na trzy fazy: przekazanie informacji o planowanej zmianie przed remontem, w trakcie jego trwania oraz po zakończeniu prac. Dodatkowo agencja przygotuje kolejny etap komunikacji wizerunkowej, będącej kontynuacją kampanii wykorzystującej symbol pauzy. Pauza spina wszystkie etapy regularnej komunikacji do klientów, do których kierowana jest kampania pod hasłem „Zatrzymaj się”. Idea ta oddaje wartości, które cenią sobie Klienci kawiarni COSTA COFFEE, odwiedzający kawiarnię nie tylko po to żeby napić się kawy, ale również aby złapać oddech i mieć chwilę wytchnienia w trakcie dnia.
COSTA COFFEE to największa sieć kawiarni w Polsce, której lokalizacje znajdują się w wielu miejscach: centrach handlowych, biurowcach oraz niezależnych lokalach z bezpośrednim wejściem od ulicy. San Markos odpowiedzialny będzie za przygotowanie materiałów informacyjnych dedykowanych dla wszystkich lokalizacji. Dodatkowo agencja odpowiadać będzie za tzw. Local Store Marketing, czyli komunikację lokalnych promocji dopasowanych do miejsc i produktów.
Zobacz również
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce