Na swoim kanale na portalu YouTube Marek Wieruszewski publikuje testy samochodów oraz motocykli i prezentuje zmotoryzowanym ciekawe rozwiązania dotyczące użytkowania i eksploatacji aut. Jego programy osiągają oglądalność nawet do miliona wyświetleń.
Santander Consumer Bank to bank przyjazny kierowcom, oferujący szeroki zakres produktów i usług dla zmotoryzowanych. Celem współpracy między bankiem, a vlogerem jest poinformowanie fanów motoryzacji o korzyściach jakie daje Visa TurboKARTA oraz o wszechstronnych możliwościach kredytu samochodowego w Santander Consumer Banku.
Zobacz również
Oba te produkty Santander Consumer Banku przeznaczone dla kierowców zostały już docenione na rynku. TurboKARTA wg rankingu Comperia.pl została uznana za najlepszą kartę kredytową dla kierowców w październiku 2016 r., a kredyt samochodowy na auta używane w Santander Consumer Bank zajął 1 miejsce w rankingu Total Money we wrześniu 2016 r.
Widzowie kanału “Marek Drives” będą mogli zapoznać się: z ofertami kredytowania wybranych modeli samochodów testowanych przez Marka Wieruszewskiego z korzyściami, jakie daje kierowcom TurboKARTA takimi jak bezpłatny pakiet car assistance czy funkcja moneyback, pozwalająca odzyskać do 360 zł rocznie z opłaconych nią zakupów np na stacjach benzynowych.
Filmy, które powstaną przy wsparciu Santander Consumer Banku pojawią się na vlogu w marcu i kwietniu. Pierwszy odcinek będzie można obejrzeć już 10 marca tutaj.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Poprzez współpracę z Markiem Wieruszewskim, chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Dla kierowców, którzy starają się kontrolować wydatki ponoszone w związku z eksploatowaniem ich pojazdów, przydatnym narzędziem może okazać się TurboKARTA kredytowa. Natomiast zmotoryzowanym, którzy myślą o zmianie auta, na nowe lub nowsze z rynku wtórnego, chcemy pokazać, że dzięki naszym rozwiązaniom kredytowym mają możliwość nabycia samochodu w korzytnej ofercie cenowej, na bardzo elastycznych warunkach, bez konieczności ponoszenia kosztu dużego wkładu własnego – mówi Paweł Florkiewicz, rzecznik prasowy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing