Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Santander Consumer Bank rusza z nową kampanią „Komunikacja stworzona z AI”

O autorze
2 min czytania 2023-08-29

Nowa kampania Santander Consumer Banku promuje kredyty gotówkowe za pomocą obrazów i tekstów stworzonych przez sztuczną inteligencję. Treści są dystrybuowane w formie reklam w wyszukiwarce Google, w mailingach wysyłanych do klientów oraz publikowane na stronie banku. Kampania ma m.in. podkreślić potencjał, jaki tkwi we współpracy z AI w zakresie tworzenia nowoczesnej komunikacji z klientem.

Sztuczna inteligencja zyskuje coraz większą popularność i staje się stałym elementem naszej rzeczywistości. Wie o tym Santander Consumer Bank, który wykorzystał stworzone przez nią teksty i obrazy do promocji kredytów gotówkowych. Finalne kreacje i slogany pozwalają na tworzenie komunikacji z klientem aktywnie korzystającym z internetu i szukającym dopasowanych do siebie produktów finansowych. Materiały powstałe z użyciem sztucznej inteligencji, przy wsparciu międzynarodowej agencji interaktywnej, pozwalają bankowi na zobrazowanie potrzeby użytkownika i sposobu jej sfinansowania.

– Zależy nam na tym, żeby budować wizerunek Santander Consumer Banku jako instytucji otwartej na trendy i nowe technologie. Tak powstała kampania „Komunikacja stworzona z AI”, która pozwala nam budować zupełnie nowy dialog z klientami, którzy na co dzień śledzą rozwój tego typu rozwiązań – komentuje Dariusz Józefiak, dyrektor marketingu digital i rozwoju narzędzi w Santander Consumer Banku. – Warto dodać, że jest to działanie pionierskie, bo – według naszej wiedzy – żaden inny bank nie podjął się wyzwania jednoczesnego generowania treści i obrazów reklamowych przy użyciu sztucznej inteligencji. Mieliśmy dwie koncepcje na te materiały, po pierwsze, chcieliśmy pokazać, że to, co tworzy AI może stać się rzeczywistością dzięki kredytom banku. Po drugie, zależało nam, żeby uczłowieczyć sztuczną inteligencję, podkreślić że jest wszędzie i nigdy nie zasypia, podobnie jak nasza technologia i procesy, dzięki którym klienci mogą skorzystać z finansowania 24h/7 – dodaje.

We współpracy z AI najważniejszy jest dialog

Dla zadowalających efektów bardzo ważne było tworzenie odpowiednich zapytań. Następnie, po obserwacji pierwszych wyników, bank pogłębiał dialog ze sztuczną inteligencją, zasilając ją kolejnymi danymi. Metodą prób i błędów udało się odwzorować przyjęte założenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Komunikacją, która po wielu próbach osiągnęła najlepszy efekt jest ta, w której zestawiliśmy nasze rozwiązanie i produkt wytwarzany przez sztuczną inteligencję – komentuje proces Paulina Korycka, menadżer ds. marketingu internetowego w Santander Consumer Banku. – Jest w tym dużo sensu, ponieważ to właśnie sztuczna inteligencja obrazuje potrzeby naszych klientów, a nasz bank po prostu je finansuje. Staramy się być narzędziem, które urzeczywistnia to, co ludziom się nie śni, z pomocą nowoczesnych technologii – dodaje.

Działania prowadzone w ramach kampanii marketingowej „Komunikacja stworzona z AI” rozpoczęły się 21 sierpnia br. i potrwają do 30 września 2023 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się