Ich różnorodne doświadczenie i wiedza są gwarantem wysokiej jakość konkursu, nowego corocznego spojrzenia na innowacje i ich definicję, a przyznawane nagrody definiują benchmarki rynkowe i dobre praktyki naszej branży w kategorii innowacje.
Członkiniami i członkami Komitetu Innovation 2025 są:
- Ania Podskarbi, Growth Director, WPP Media,
- Ignacy Bochiński, Partner i współwłaściciel, KERRIS Group,
- Marta Szufranowicz, Strategy Director, Gong,
- Anna Nowak, Creative Technology Director, Saatchi & Saatchi,
- Michał Szczur, Digital Strategy Director, WPP Media,
- Sebastian Szaraniec, Creative & Innovation Director, Żabka Polska,
- Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej, Orange Polska,
- Krzysztof Gońka, Head of Brand & Communication, Decathlon Polska,
- Anna Witecka, Head of Social Media Team, ING Bank Śląski,
- Patryk Powierża, Chief Growth Officer, x-kom,
- Rafał Madajczak, Redaktor Naczelny, Gazeta.pl,
- Maciej Bandurski, Head of Marketing, radio 357,
- Wiktoria Wójcik, Współzałożycielka, inStreamly,
- Monika Mikowska, Founder & Co-owner, Mobee Dick,
- Monika Synoradzka, CEO, Huge Thing.

Zgłoszenia do konkursu Innovation 2025 będą przyjmowane od 10 czerwca do 16 września 2025 roku.
Po zakończeniu okresu składania zgłoszeń, jurorzy i jurorki w pełnym składzie spotkają się w październiku, aby dokonać wyboru laureatów. Ogłoszenie nagród Innovation odbędzie się podczas uroczystej Gali, która również w tym roku zostanie zorganizowana w ramach Konferencji Imagination Day w listopadzie 2025.
Terminy:
- zgłoszenia: 16.06-19.09.2025 r.,
- obrady jury Innovation 21.10.2025 r.,
- gala Innovation – 26.11.2025 r. (Multikino Złote Tarasy),
- konferencja Imagination Day – 27-28.11.2025 r. (Multikino Złote Tarasy).
Podczas tegorocznej Gali Innovation, która odbędzie się 26 listopada w Multikinie w Warszawie, zostanie ogłoszony ranking Marketing Master by SAR. Będzie to druga edycja tego rankingu.

Mechanizm rankingu
Ranking Marketing Master by SAR opiera się na wynikach trzech kluczowych konkursów branżowych:
- Effie Poland – nagradzającego efektywność kampanii marketingowych,
- KTR (Konkurs Twórców Reklamy) – doceniającego kreatywność i jakość kreacji reklamowych,
- Innovation – skupiającego się na innowacyjnych rozwiązaniach w marketingu.
Punkty zdobyte w tych konkursach są sumowane, tworząc kompleksowy obraz osiągnięć marek i marketerów. Dzięki temu ranking wyróżnia tych, którzy potrafią skutecznie łączyć różne aspekty marketingu. Wyróżnienie to ma na celu promowanie najlepszych marketerów, którzy przyczyniają się do rozwoju branży.
Zdjęcie główne: mat. pras.