Sara James ambasadorką kampanii PUMA „Nie czekaj aż dorośniesz”

Najnowsza kampania z polską piosenkarką Sarą James w roli głównej, to kreatywna i zachęcająca do twórczości inwencja marki PUMA, promująca kolekcję butów PUMA Mayze. W ramach kampanii ambasadorka wystąpiła w spocie o dwóch alternatywnych światach, w których realizuje swoje marzenia.
O autorze
1 min czytania 2023-04-06

Innowacyjność wideo polega na zestawieniu ze sobą różnych światów – realnego, w którym żyje prawdziwa Sara, z wirtualnym, gdzie bohaterką jest wirtualna Sara. Dzięki temu zabiegowi, w którym szeroko rozwinięta technologia, łączy się z klasycznym rzemiosłem kinematografii, widz obserwuje przenikające się, równoległe światy. Znana w całej Polsce wokalistka i światowej sławy, wirtualna astronautka, koegzystują ze sobą w dwóch rzeczywistościach. Łączy je pasja, dążenie do celu i realizacja marzeń.

„Nie czekaj aż dorośniesz.” – jest hasłem kampanii i odpowiedzią Sary na zadane pytanie o najlepszą radę, jaką otrzymała w życiu. PUMA używając przykładu młodej wokalistki, przypomina, że wiek nie ma znaczenia w osiąganiu wielkich rzeczy. Zachęca do tego by nie odkładać realizacji swoich marzeń na później. Tak jak 14-latka, która dotarła do finału programu America’s Got Talent i nagrywa obecnie swoją pierwszą solową płytę. 

Bohaterki spotu noszą na sobie najnowsze kolekcje PUMA, m.in. kultowy dres T7 czy granatowy set DARE TO. Wszystkie sylwetki są idealnym dopełnieniem głównego bohatera – butów PUMA Mayze. Najnowsza odsłona to model w klasycznym białym kolorze ale z trzema różnymi wariantami detailingu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„PUMA Mayze to buty stworzone dla tych, którzy nie boją się wychodzić poza schematy. Nasza ambasadorka Sara James, jako miłośniczka streetwear’owych trendów, ceni sobie ten model za jego wyrazistość i charakter. Wygoda i styl ale również wysoka podeszwa w modelu Mayze dają możliwość łączenia ich zarówno ze sportowymi jak i eleganckimi sylwetkami.” – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE PUMA

Za koncept i realizację spotu odpowiada agencja high& 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się