Sara James i Jann to przedstawiciele sceny muzycznej, którzy w zawrotnym tempie stali się ulubieńcami szerokiego grona fanów. W ostatnich latach dołączyli do marki PUMA, prezentując ją na wielu płaszczyznach. Tak jest też i przy tej kampanii, której sercem stał się 60-sekundowy spot nakręcony we Włoszech. Ukazuje on codzienne życie dwóch zwaśnionych rodzin, niczym z dramatu Szekspira: Capulettich i Montecchich.
Obok ambasadorów występują Romeo i Julia, których łączy kibicowska pasja do jednego klubu Palermo F.C. a w kulminacyjnym momencie ich relacja przeobraża się w miłość, której siła jednoczy na zawsze obie rodziny.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PUMA zagłębia się w bogate dziedzictwo kultury tarasowej, ruchu, który narodził się w latach 80., rewolucjonizując piłkę nożną i modę. Kultura tarasowa stała się synonimem stylu życia, sposobu podróży na mecze, charakterystycznego ubioru i dobrze wyselekcjonowanej sceny muzycznej.
fot. Materiały prasowe PUMA
– Trend kultury tarasowej dzisiaj przeżywa renesans w modzie. Za pośrednictwem spotu chcieliśmy nie tylko zaprezentować kolejne kolorystki Palermo – jednego z najważniejszych modeli z portfolio PUMA na ten rok – ale również podkreślić to, co swoim stylem prezentują światowe gwiazdy, takie jak: Dua Lipa, czy Jack Grealish. Zaangażowanie lokalnych artystów – Sary i Janna nie było przypadkowe. PUMA od lat wychodzi poza granice sportu, odkrywając i wspierając młode talenty z przeróżnych środowisk. Marka działa z nimi zarówno na scenie, jak i poza nią, towarzysząc im w drodze do dalszego rozwoju – mówi Katarzyna Węsławowicz, head of marketing EE marki PUMA.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za reżyserię spotów odpowiada Piotr Kujda. Muzykę skomponował Kamil Holden Kryszak, zdjęcia zrealizował Igor Połaniewicz. Sesja zdjęciowa do kampanii wykonana została przez Kamila Kotarbę. Za kreację oraz produkcję kampanii odpowiedzialna jest agencja high&. Komunikacje mediową, działania PR oraz influencer marketing realizuje agencja teal.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: materiały prasowe PUMA