SARE za 2,76 mln zł przejęła spółkę Fast White Cat

SARE za kwotę ponad 2,76 mln zł przjęło 94 proc. akcji Fast White Cat S.A., spółki specjalizującej się w tworzeniu i podnoszeniu efektywności sklepów internetowych w oparciu o platformę Magento.
O autorze
1 min czytania 2018-12-17

Grupa SARE konsekwentnie realizuje przyjętą strategię na lata 2017-2019, powiększając swoje portfolio o kolejne usługi wspierające branżę e-commerce. Fast White Cat S.A. uzupełni dotychczasową ofertę Grupy o usługi związane z tworzeniem sklepów internetowych oraz kompleksowe wdrożenia omnichannel oparte o platformę Magento.

– Fast White Cat odpowiada za jedno z największych wdrożeń w Europie Środkowej, rozpatrywane pod kątem wizyt na stronie – wdrożenie platformy Magento 2 Open Source, które przeprowadzono dla klienta 4F. Spółka przede wszystkim dba o to, by sklepy jakie tworzy, rzeczywiście sprzedawały. SARE i Fast White Cat mają podobną kulturę organizacyjną, którą charakteryzuje dbałość o innowacyjność i efektywność rozwiązań dla klientów oraz nastawienie na wzrost sprzedaży. – komentuje Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A.

Spółki podpisały umowę sprzedaży, na podstawie której SARE nabyło 94 proc. akcji Fast White Cat S.A., tj. 9.400.000 akcji za kwotę 2.761.822,70 zł. Dotychczasowi właściciele spółki obejmą 81.440 nowych akcji SARE, jako element składowy ceny za sprzedaż akcji Fast White Cat S.A. Dodatkowo przysługuje im opcja sprzedaży akcji SARE, zgodnie z którą po 2 latach od wprowadzenia nowych akcji do obrotu na GPW, będą mieli prawo sprzedaży objętych akcji Spółce SARE S.A. po cenie 22,70 zł za jedną sztukę.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W październiku br. fundusz MCI.EuroVentures podpisał umowę, na mocy której obejmie 51% akcji spółki IAI S.A.,dostarczającej systemy IdoSell Shop i IdoSell Booking w modelu SaaS, dedykowane do rynków e-commerce i e-travel. Wartość transakcji wyniesie 140 mln zł.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Adobe ujawniło zamiar przejęcia spółki Marketo, oferującej rozwiązania z obszaru automatyzacji marketingu B2B. Transakcja o wartości 4,75 mld dolarów ma zostać sfinalizowana w czwartym kwartale bieżącego roku. Jak ta akwizycja wpłynie na branżę marketingową?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się